snickarn Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 3:e eller 10:e. Inte riktigt spikat. Bengt bor i centralorten Gnosjö. Går säkert att klämma ihop lite samåkning bitvis. Vad säger ni som är sugna om nån form av byte/försäljning/auktion av fraggar och kanske utrustning? Tror mej veta att snickarn tex har en echinopora som jag skulle vilja ha en bit av..Sent from my iPhone using Tapatalkabsolut bytar gärna mot en av dina godbitar! Citera
Ricke Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Den 3dje passar mej bäst Då jag ändå är själv hemma o kan ge mej iväg på träff Men den 10:e funkar fint det med hehe. Citera
ballsam Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Med andra ord lutar det starkt åt den 3:e sept..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Lasse Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Funderar på om det inte skall bli en nostalgiräd ner i de småländska skogarna, jag har bla två kremerade katter som skall återförenas med deras barndoms jaktmarker, skulle kunna kombineras med ett besök på träffen. Jag har ju tillbringat 15 % av min levnadstid i dessa tassemarker som kallas Småland. Vi får se hur det blir. Bestäm dag bara.MVH Lasse Citera
Wiking Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Nu så skall Lasse inte vara oförskämt. Visserligen så bor jag i Skaraborg sedan 1963 (Svea Rikes Vagga) men jag är banne mig född i Jönköping, så Småland kallar man inte tassamarker ostraffat. Jag skall allvarligt överväga att deltaga på denna träff för att reda ut ett och annat;) bara inte något annat kommer i vägen just de 2 föreslagna lördagarna. Jag bestämmer mig dock någon dag innan, om det är ok? Citera
ballsam Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Är det inte dax att fatta ett inriktningsbeslut (som man säger på stor olycksplats) och klubba lördagen den 3:e september på lasercentrum i Gnosjö hos Bengt. Vill inte köra över Bengt nu, men i anslutning till rummet med akvariet finns en mindre matsal. Vad sägs om att lägga träffen till mitt på dagen kring lunch och beställa dit lite käk från nån pizzeria eller nåt thai-hak? Lite trevligt sätt att spendera tid på..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ballsam Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Väldigt trevligt föresten att det verkar finns intresse även hos långväga gäster som dessutom bekänner färg och hedrar sitt ursprung ; )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 12 augusti 2011 Författare Postat 12 augusti 2011 Samuel jag är helt med på din linje. Vi kör på den tredje och beställer en matbit.Bengan får haka på (Kan du slå honom en signal i morgon och se vad han säger?) tror säkert att han ställer upp.Jag har min dörr öppen före och efter. Citera
ballsam Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Jag ringer honom imorgon /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
ballsam Postat 13 augusti 2011 Postat 13 augusti 2011 Pratat med Bengt å det blir bra den 3:e. Vad tror ni om att dra igång runt kl 13? Lagom att ta lite käk nån gång då också. Om det finns intresse går det nog att tappa upp ett mindre kar som ev fraggar till byte/försäljning kan få husera i under träffen. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 13 augusti 2011 Författare Postat 13 augusti 2011 Dag och tid funkar för mig, jag kommer.Jag har inga fraggar att byta eller sälja men skulle gärna köpa några. Citera
Ricke Postat 13 augusti 2011 Postat 13 augusti 2011 Jag borde kunna det datumet då jag ändå är hemma själv under dagen. Vi får gärna börja tidigare om det funkar iofs kan man ju göra lite besök innan.Ska se om någon mer härifrån krokarna vill med. Citera
snickarn Postat 13 augusti 2011 Postat 13 augusti 2011 som det ser ut nu så är jag på annat håll den helgen men om det blir ändring så dyker jag upp! Citera
ballsam Postat 13 augusti 2011 Postat 13 augusti 2011 Finns det intresse av att tidigarelägga? Kanske kl 12? Kan ju köra lite dropp-in, men för Bengts skull kan det kanske vara bra om man samlar ihop det så det inte drar ut på tiden för mycket. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laserbengan Postat 14 augusti 2011 Postat 14 augusti 2011 Jag har bokat in den 3e. Ni är alla varmt välkomna!Här finns gott om plats. Citera
Ricke Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Tänkte kolla om det är någon som har LPS fraggar av nått kul utom på Euphyllia paradivisa Skivor är oxå kul om det är udda sort. Citera
Ricke Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Tilllägg det går givetvis bra med en hel LPS korall oxå om någon har det Citera
Hermanbrute Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Kommer jättegärna förbi om jag får och om jag nu inte är på annat håll! Citera
Timpin Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Det här verkar trevligt! Ska prata med en annan saltvattenspolare från jkpg o kolla om det finns intresse. Skulle det vara ok om vi tittar förbi i så fall? Såg att det var någon mer från jönköping så om jag och min kompis kommer så kan vi kanske styra upp nån form av sammåkning? /Tim Citera
Tweeny Postat 16 augusti 2011 Postat 16 augusti 2011 Aaa..Tim du känner väl Marcus W. alltså kromos. kolla om han vill med så kanske vi kunde samåka....det kan vi göra även om Marcus inte vill med. Citera
Stensson Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Jag kommer att åka ifrån Tranås om inget oförutsätt inträffar.om allt funkar så är tanken om det fungerar för samtliga att se Samuels kar, - träffen - sedan på hemväg Glenns kar.Inte helt 100 än och behöver nog verifiera med inblandade, men kan ( om allt fungerar) ta med mig folk neråt då jag endock har plats i bilen. Och är alltid trevligt med sällskap o snacka akvaristik (salt)Kommer även att ta med mig div frags. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.