Gå till innehåll

Om mig


Rekommenderade inlägg

Jag har skrivit ett litet stycke "om mig" i min profil. Problemet är tydligen att denna text inte ses av andra än mig. Har försökt redigera sekretessen men det kvittar hur jag ställer in den - om mig går inte att läsa av andra än jag själv, då är det ju meningslöst för förhoppningsvis så vet jag redan vad som står där:)

Några tips?

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • <LI class=profilefield_category>Ser ut att funka<LI class=profilefield_category><LI class=profilefield_category>Om Lasse Förnamn Lasse Betalande medlem 20101104->20111104 Efternamn Forsberg Stad Bohus Allmän beskrivning En kort resume
    Har hållit på med akvarium sedan 1973 ungefär. Arbetat på Zoogrossist kring 1980. Varit ordförande i NCS. Utbildad fiskerikonsulent på Göteborgs Universitet, fiskevårdslinjen 1986. Arbetat som fiskodlare och deltagit i en del forskningsprojekt om fisk fram till ca 1992. Arbetat i zooaffär i Växjö till och från mellan 1990 - 1993: Arbetat som ekotekniker på Stensunds Folkhögskola 1993 - 2001. Var där delaktig i ett forskningsprojekt gällan fisk och blomsterodling med hjälp av avloppsvatten. Undervisade också i olika reningstekniker på skolan. 2001 till våren 2003 - arbetade med akvarierna på Universeum, speciellt med det kalla sötvattnet. Våren 2003 - arbetar fortfarande på Universeum men som fastighetstekniker.
    Jag har också under ca 10 år ansvarat för kemidelen på ZOORF utbildningskurs i akvaristik för affärsidkare
    Jag är gammal kompis med Göran Forsberg (obs ej släkt) i Lerum och hjälper honom på frivillig basis i Ciklidhuset då och då. Antal år inom sötvatten 38 år 1973 Kön Man
  • Signatur;)Jag är inte ung nog för att veta allt;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inte den texten, jag ser bara:

  • Om Lasse Betalande medlem20101104->20111104EfternamnForsbergStadBohusAntal år inom sötvatten38 år 1973KönMan
  • Signatur ;)Jag är inte ung nog för att veta allt;)

Men grattis hur som helst!! :)

mvh

Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stort grattis Lasse! :grattis Men erkänn nu, du skapade bara tråden för att få en massa grattis! ;)

Det var ju lite pinsamt - nej hade ingen tanke på det faktiskt. Men efter det Fregus säger så ser inte han texten heller. Jag har kollat via en kompis inloggning och där ser jag inte denna text - utan bara det Fregus gör.

MVH en lite rodnande Lasse

Kollade nu Freguz är inte stödmedlem, inte heller den kompis som jag kollat via - kan det vara på det sättet att bara stödmedlemmar kan se det. Wille har du kunnat se det men ser det inte nu?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan se Lasses allmänna beskrivning, men jag är ju stödmedlem.

Det är även likadant för mig att när jag väljer "hur andra medlemmar ser min om mig" så försvinner min allmänna information.

P.S Grattis på den stora dagen Lasse.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I och med willes svar så kanske man kan lämna den teorin - alltså om stödmedlemskap. Men frågan återstår varför kan vissa se den men helt tydligen inta andra (och jag har inte satt freguz på min ignoeralista :))

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I och med willes svar så kanske man kan lämna den teorin - alltså om stödmedlemskap. Men frågan återstår varför kan vissa se den men helt tydligen inta andra (och jag har inte satt freguz på min ignoeralista :))

MVH Lasse

hmm... jag kanske har för litet akvarium... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...