jens karlskrona Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Jag kan gärna komma lördagen!!Mvh Jens. Citera
NIKE Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Kan med komma på lördagen från ljungby.Wrang! ska du köra över ljungby?? isåfall kan vi ju köra gemensamt till Vislanda/VäxjöLinnex: har du ngt telnr man kan nå dig på ? ICQ? MSN? Citera
wrang Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Det har kört ihop sig lite på söndagen för mig. Blir det protester om vi flyttar träffen till lördagen istället. Dvs 29/10? Åker nämligen på att göra en rökövning på söndagen och det kan bli tight med tid.Okey. Ingen fara för min del, får träffa er på den sidan av sverige en annan gång Så jag kan inte Citera
Linnex Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 070-5534506Adressen är Torpvägen 4, VislandaMSN skickar jag över PM Citera
Linnex Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Är det någon som kan på söndagen men måste ställa in pga Lördagen? Wrang?Jag har nu fått tider för söndag. Blir tight med tid men det går nog att lösa om vi flyttar det en halvtimme och jag måste i så fall även bli upphämtad i Alvesta innan träffen... Bäst är det fortfarande för mig om det blir Lördag. Citera
Linnex Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Då ingen har motsatt sig lördagen så bokar jag 29/10 kl. 14.00 hemma hos mig. Citera
aerie Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Jens,tar du tåget eller bil upp? Eller nån annan som tänkt ta bil upp från kna/rby/khn? Citera
jens karlskrona Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Samuel.. Jag tar bil upp och du får gärna åka med..Har lite trångt bak.. (Audi TT) ifall nån annan hade tänkt åka med. Men är det nån som är liten och inte så bekväm av sig så hojta till...Samuel pm:a mig ditt telenummer så får vi bestämma nått.. Citera
Linnex Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Trevligt... vi verkar kunna bli ett gäng på kanske 8-10 personer om alla kommer. Citera
Linnex Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 Påminnelse inför helgen. Lördag 14.00. Adress och tel står tidigare i topicen.Hur är det med planer att byta fragg? Jag funderar om jag skulle göra ett vattenbyte på lördag morgon och passa på och fylla upp ett stående 50 l akvarium för fraggförvaring under träffen. Citera
Aqua_Max Postat 26 oktober 2005 Postat 26 oktober 2005 Idag fick jag äntligen besked att jag kan vara ledig på lördag (det gick att skjuta på arbetet till söndag istället) så nu kan jag också vara med på träffen! Är det någon mer från Kalmar som är intresserad att åka till träffen? Annars åker jag tåg till Växjö och min kompis Hoa som också vill vara med på träffen skjutsar mig med bil resten av vägen. Citera
jens karlskrona Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Tack Peter(Linnex) och alla ni andra- Stig, Hoa, Hans, Robert och Max för en trevlig och givande träff idag..Tackar och bockar för fraggar oxå Stig & Hans.Dörren står öppen om ni far neråt Blekinge nån gång.Mvh Jens. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.