Reefen Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Riktigt, Riktgti fint Ricke. Snyggt med den bakgrunden med, blir grymt djup.Det här kommer bli hur bra som helst ju Citera
freddi36 Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 som sandvändande fisk så ska V.pullaris va jättebra dens storlek blir ju inget problem i ditt kar heller. Citera
Ricke Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Köp en sjögurka så kan du få se på fint grusNej tyvärr efter vad jag läst känns det för riskabelt.Riktigt, Riktgti fint Ricke. Snyggt med den bakgrunden med, blir grymt djup.Det här kommer bli hur bra som helst juTackar, aj den är riktigt läcker ska bara skrapa rutan bak-till så det blir ännu snyggare som sandvändande fisk så ska V.pullaris va jättebra dens storlek blir ju inget problem i ditt kar heller.Inte omöjligt att det blir en sådan eller en Muralis om jag hittar en igen. Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Börjar bli riktigt snyggt, jag funderade på att köpa chromisen från karibien i går (den var riktigt snygg), men bestämde mig för en riktigt fin dvärgkejsare i stället (Tur jag han ta den innan ni kom). Citera
Ricke Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Var ju väldigt tur du inte köpte mina Chromisar har letat efter dem sen jag typ började med salt för 5 år sedan Fick bli 4 stycken denna gången då de kostar en del men fyllde upp med 4 vanliga med så det skulle bli ett litet stimm Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Var ju väldigt tur du inte köpte mina Chromisar har letat efter dem sen jag typ började med salt för 5 år sedan Fick bli 4 stycken denna gången då de kostar en del men fyllde upp med 4 vanliga med så det skulle bli ett litet stimm Då hade du tur jag funderade faktiskt på att ta hela stimmet och det var nära Citera
danne031 Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Det finns ju desto säkrare gurkor också, oftast är dessa inte lika snygga (t.ex. helsvarta), men ack så effektivt.Annars är Nassariusar min favorit Citera
Ricke Postat 31 oktober 2011 Författare Postat 31 oktober 2011 Problemet är att det finns inga säkra gurkor mot att fastna i pump och förgifta hela karet.Skulle med ha ett rejält gäng med snäckor men tydligen är de svåra o få tag på i min närhet. Citera
Ricke Postat 1 november 2011 Författare Postat 1 november 2011 Jag kör med http://www.guldfisken.se/beta/catalog/korallgrus-23-mm-10-kg-p-749?osCsid=28ef4b06700d194d54bf56218fba3615Väldigt bra grus tycker jag. Citera
Nordin Postat 8 november 2011 Postat 8 november 2011 Jääklar Ricke, kanonsnyggt måste jag säga!. Citera
Ricke Postat 12 november 2011 Författare Postat 12 november 2011 Har blitt lite nya inköp sen jag uppdaterade sist. har skaffat en Pullaris och en gul kirurg så nu får inköpen vänta lite, kanske blir det något mer innan träffen man vet aldrig vad som händer hehe. Citera
Ricke Postat 16 november 2011 Författare Postat 16 november 2011 Slänger upp en Helbild såsom karet ser ut ikväll, karet kommer få tuffa på nu ett tag utan nya inköp utom korallfraggar då. Vill se karet växa till sej nu, har ju fått i rätt bra med fisk så det inte ser så tomt ut. Nu ska det bara växa på sej. Citera
Hanssanden Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Jätte fint kar du har.Med vänlig hälsning, Hasse i BraåsSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Vi kommer upp runt nyår, så jag har med lite nytt då. Kirurgen ser nästan lite ensam ut, men riktigt fint. Citera
danne031 Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Riktigt fräckt när det ser så långt ut och alla sandytor, gilla knappen Citera
Ricke Postat 16 november 2011 Författare Postat 16 november 2011 Ska bli kul att se I.R.L den 3/12Välkommen Jätte fint kar du har.Med vänlig hälsning, Hasse i BraåsSent from my iPhone using TapatalkTackarVi kommer upp runt nyår, så jag har med lite nytt då. Kirurgen ser nästan lite ensam ut, men riktigt fint. Tack. Låter bra, lite nytt att se fram emot runt nyår Kirurgen blir ju lite ensam i ett kar i denna storleken, tyvärr är det spara på utgifterna för karet nu annars skulle det bli mer fisk i kommande månader.Riktigt fräckt när det ser så långt ut och alla sandytor, gilla knappen Jo det är ju ändå 2,5 meter långt så det är inte bara skenet Citera
Ricke Postat 4 december 2011 Författare Postat 4 december 2011 Slänger upp lite bilder på hur karet ser ut idag. Citera
aoiitsuki Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Det där karet skulle man kunna sitta framför ett antal timmar. Riktigt snyggt! Citera
rickard81 Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Riktigt fint, fiskarna kan sträcka på sig ordentligt iaf. Citera
pepo Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Något att ta efter när jag skall inreda mitt 900L Citera
Ricke Postat 9 december 2011 Författare Postat 9 december 2011 Slänger upp 2 bilder en på den hemlige fisken som alltid gömmer sig men den visar sig när man minst annars det plus en bild på en utslagen fungia som jag fick bra bild på Citera
Laggeman Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Läckert Ricke! Det har kommit en bit sen jag var på besök. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.