Gå till innehåll

Hur stort är stort?


patrikk

Rekommenderade inlägg

Hur stort ett akvarie upplevs är rummet det står i. Men jag tycker mitt 1125L är lagom stort ;) Men innan dess tyckte jag likadant med mitt 450L så.

Detta betyder att Ricke skaffade ett större rum när han startade sitt 1125L (eller ändrade sina preferenser)

-och att en guldfiskskål är Enorm....( i en studentlya med sovalkov om man har guldfiskskålen på nattduksbordet)

-Har jag missförstått det rätt?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta betyder att Ricke skaffade ett större rum när han startade sitt 1125L (eller ändrade sina preferenser)

-och att en guldfiskskål är Enorm....( i en studentlya med sovalkov om man har guldfiskskålen på nattduksbordet)

-Har jag missförstått det rätt?

Jo ett kar på en 100L i en etta på 3 kvm är stort, men ett kar på en 1000L i en lagerlokal på 10000 kvm känns som ett 100 Liters i en etta :)

O jo jag köpte ett hus o byggde in det i väggen så det känns inte så stort ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När man skall bära det själv är ett 150 liters stort och ett 230 liters mycket stort.

Om det spricker var ett 50 liters stort enligt mitt försäkringsbolag.

Jag har ju burit ett 375 liters själv men nu är jag singel så jag blir inte så förbannad så jag fixar sånt längre. När mitt 720 liters sprack så var det väl antagligen tillräckligt stort för att försäkringsbolaget inte ens skulle komma sig för att diskutera vad som är stort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...