snickarn Postat 27 september 2011 Dela Postat 27 september 2011 bilden i mitten vad är det för en läckerbit? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 28 september 2011 Författare Dela Postat 28 september 2011 Jag vet faktiskt inte Markus, den kommer från Fredrik G. i Båstad.Alla koraller + clowner är flyttade i kväll. Det fick så klart inte plats så mycket som jag hade hoppats på, men det viktigaste gick ner i karet. Jag tror att scapen blev rätt bra, min hustru tyckte iaf det. Bilder får vänta tills imorgon, jag har släckt ned belysningen för att ge djuren lugn och ro. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 28 september 2011 Dela Postat 28 september 2011 Är nyfiken på hur scapen ser ut men får hålla ut tills imorgon då. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 28 september 2011 Författare Dela Postat 28 september 2011 Ja, jag är själv rätt nyfiken... Jag vill inte ha ett berg av sten i karet, vet inte hur många kilo LS som har kommit i men det är inte mer än runt 10 kg. Det blir kanske i minsta laget... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 28 september 2011 Dela Postat 28 september 2011 Nja! Ett rsm fylls ju rätt snabbt. Tror jag hade ca 25kg i mitt och de var för mycket, typ berg. 5kg till hade nog inte skadat om du nu inte fått till någon cool scape som förstörs./André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 28 september 2011 Författare Dela Postat 28 september 2011 Jo, men jag har satt ned ett par rejäla SPS'er som sitter på varsin halvstor bit LS.. de dominerar karet men är väldigt svårplacerade. Man vill ju inte heller att de dyrgriparna ramlar ner om det blir ostadigt. Tror nog att jag får bottna med lite mer LS för att få mer höjd på det minimala revet. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 september 2011 Dela Postat 28 september 2011 Eller så behåller du bara fraggar på dina kolonier o ser en ny utmaning i att få RSMet att blomstra upp.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 29 september 2011 Författare Dela Postat 29 september 2011 Nä, inga fler utmaningar på ett bra tag. Nu ska det bara flyta på hade jag tänkt. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 29 september 2011 Författare Dela Postat 29 september 2011 Det ser ut att fungera bra, bara Euphyllian som surar fortfarande. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 29 september 2011 Dela Postat 29 september 2011 Ser kanon ut Mats! Gott om simyta för kirurgen och kejsaren. Detta är utan tvekan de snyggaste rsm jag sett. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 september 2011 Dela Postat 29 september 2011 Fina knappar! Härlig candy! håller på godiset ser jag.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 29 september 2011 Dela Postat 29 september 2011 ojojoj riktigt snyggt! dom rosa-lila knapparna är skitsnygga vad är det på bild nr6? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 29 september 2011 Författare Dela Postat 29 september 2011 Tackar, det glädjer mig att höra André! Manne, japps jag har sparat de bästa godbitarna.Freddi, tack... det är en Rhodactis Rhodostoma, riktig godbit den du. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 29 september 2011 Dela Postat 29 september 2011 Grymma bilder!Vad kör med för glugg till kameran? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lynxen Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Riktigt tjusigt Mats. Skall bli kul att se det irl på söndag!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Satan i gatan så snyggt!Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 30 september 2011 Författare Dela Postat 30 september 2011 Tackar! Jag fotar med Canon EOS 5D och ett Canon macro 100/2,8 L USM IS. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stenlund Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Riktigt fint akvarium! Hur mycket LS har du i karet? Har ett lika stort men annat märke och hoppas på att det ska finnas nog med mat i karet för min mandarin. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Tror han skrev ca 10kg LSSent from my iPhone 4 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stenlund Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Oj, vad slarvigt av mig att missa det! Ursäkta. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Men kan man inte lära mandarinen att ta vanlig fiskmat med? Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 30 september 2011 Författare Dela Postat 30 september 2011 Min mandarin äter massor av artemia så den är rund och fin. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ozric Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Öjöjöj! Tjusigt! Vad har du för ljus? Kör du med orginal-rören? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 30 september 2011 Författare Dela Postat 30 september 2011 Tack Janne! Ja, det är originalrören 2x55W men det ska in en Maxspect 160W.. ska bara se hur jag kan lösa en snygg installation. Det finns ett par tyskar på Youtube som har byggt in Maxar väldigt snyggt i sina RSM130. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stenlund Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 Använde du dig av något särskilt sätt för att få din mandarin att ta artemia? Har precis skaffat en och vill gärna få honom att ta artemia så snabbt som möjligt för att vara på den säkra sidan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg