Sherwan Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Very nice indeed, vad heter den där hypnotiserande schack brädan? Bild 15? Citera
SaltDummie Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Vackert Manne!!!!Ser fram emot nästa besök!//Micke Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Fina bilder som vanligt!! Korallen på bild 4 behöver inte ett nytt hem? Tackar!Den sitter fint där den är , aldrig fraggad.. Men någon gång blir den första..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Riktigt snyggt!!!!Tackar!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Very nice indeed, vad heter den där hypnotiserande schack brädan? Bild 15?Ovan ytan bilden.. Det är en mussla om jag räknade rätt.. T.derasaMvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Vackert Manne!!!!Ser fram emot nästa besök!//MickeBlir kanske tidigare än väntat om det blir ett DIY..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Wow! Tackar Freddi! Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Blir kanske tidigare än väntat om det blir ett DIY..Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa vem vet Behöver dock lite mera knappar och annat gott Får snart köra ett liknande paket som sist //Micke Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Ja vem vet Behöver dock lite mera knappar och annat gott Får snart köra ett liknande paket som sist //MickeMärkt något på det du fick med dig sist ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Grymt snyggt som vanligt En Apple lur model 5 verkar kunna tavettiga bilder Tackar jimpa!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
hansson_1985 Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Det tar sig bra i ditt kar! Riktigt snyggt och en härlig mix av koraller! Hur mycket lyse upplever du att din scolymia behöver? Matar du den med nått? Min ligger på botten med lite vattenflöde. Matar med FM LPS mat några gånger i veckan. Mvh Johan Citera
impajimpa Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Synd för min del att du skall till Göteborg imorgon för jag ska upp till Sösdala och jobba så jag hade ju gärna kommit förbi och dräglat på ditt golv Citera
Yodelking Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Tackar!Den sitter fint där den är , aldrig fraggad.. Men någon gång blir den första..Vad är det för en korall? Citera
Mr_Ewing Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Jag gillade firren som ser ut som en ostbåge på blden Citera
_Manne_ Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 Synd för min del att du skall till Göteborg imorgon för jag ska upp till Sösdala och jobba så jag hade ju gärna kommit förbi och dräglat på ditt golv Vilket förtag ligger i sösdala förutom backer dvs vi Nibe ? Som tvingar dig att jobba på årets salt dag..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 Det tar sig bra i ditt kar! Riktigt snyggt och en härlig mix av koraller! Hur mycket lyse upplever du att din scolymia behöver? Matar du den med nått? Min ligger på botten med lite vattenflöde. Matar med FM LPS mat några gånger i veckan. Mvh JohanMin får mycket ljuse.. Tar tid o vänja in den.. Men nu har den lite skugga från alla acropororna .. Har skapligt med flöde i hela burken. Två mp40wes samt två 6045or.Matar gör jag relativt ofta.. Den är öppen hela natten lång.. Matar med fiskmaten som jag kör med.. Dvs det blir en blandad mix av fryst.. Kör med en sputa.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 Jag gillade firren som ser ut som en ostbåge på blden Såg också den..en mycket trevlig anthias som inte krånglat en gång..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 Hansson:Nu halv sju på morgonen.. Verkar trivas iaf.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 23 mars 2013 Postat 23 mars 2013 Märkt något på det du fick med dig sist ?Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkAllt ser bra ut, har dock sett att både acro och montipora inte håller riktigt samma färg som i ditt kar. Men kanske inte så konstigt Citera
_Manne_ Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 Allt ser bra ut, har dock sett att både acro och montipora inte håller riktigt samma färg som i ditt kar. Men kanske inte så konstigt Det är tålamod som gäller.. Du kommer dit också , om du nu vill det.. Kräver sitt ju..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
impajimpa Postat 23 mars 2013 Postat 23 mars 2013 Vilket förtag ligger i sösdala förutom backer dvs vi Nibe ? Som tvingar dig att jobba på årets salt dag..Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkFd Dux ska flytta upp till Sösdala igen från Trelleborg. Citera
Atlas Postat 23 mars 2013 Postat 23 mars 2013 Mycket ögongodis där Manne Man blir bra sugen på mycket i ditt kar när man ser så fina bilder.. Citera
_Manne_ Postat 23 mars 2013 Författare Postat 23 mars 2013 Mycket ögongodis där Manne Man blir bra sugen på mycket i ditt kar när man ser så fina bilder..Du får väl hälsa på snart igen då, inte svårare än så!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.