Laggeman Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Jag ser din bild i ditt "test"-inlägg ovan, så kanske behövde installera om för att kunna se dem bara? Det är fina fiskar iaf, går de ihop parvis i karet? Citera
_Manne_ Postat 9 juni 2013 Författare Postat 9 juni 2013 Tack för all hjälp i dag!!Mvh /MagnusDet är lugnt! Bara synd att det är så dyrt att besöka Båstad.. Först Bakfickan o sen café utsikten.. Tycker absolut att ditt kar har potential med lite mer assistans o smarta lösningar..Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 9 juni 2013 Författare Postat 9 juni 2013 Jag ser din bild i ditt "test"-inlägg ovan, så kanske behövde installera om för att kunna se dem bara? Det är fina fiskar iaf, går de ihop parvis i karet?Tapatalk 2 funkade , inte ettan.. Efter omistallation av ettan så funka det igen.. Irriterande när man inte vet felet ändå..Fiskarna borfaktiskt tillsammans i en flock.. 4 sådana som på bilde. Samt en mindre art och en nästan identisk sandvändare i samma "håla" dvs under min dunkan korall..Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 9 juni 2013 Författare Postat 9 juni 2013 Den skarpsynte kan se 4 firrar av samma sort.. Med vänlig hälsning, Manne Citera
Gamekeeper Postat 10 juni 2013 Postat 10 juni 2013 Det är lugnt! Bara synd att det är så dyrt att besöka Båstad.. Först Bakfickan o sen café utsikten.. Tycker absolut att ditt kar har potential med lite mer assistans o smarta lösningar..Med vänlig hälsning, ManneNästa gång, skall jag ha mera tid, då bjuder jag så slipper ni gå in i turistfällorna.Allt gott / Magnus Citera
_Manne_ Postat 10 juni 2013 Författare Postat 10 juni 2013 Riktigt fräck kvällsbildTackar Larry! Undvek ju cyanon just på den bilden Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 10 juni 2013 Författare Postat 10 juni 2013 Nästa gång, skall jag ha mera tid, då bjuder jag så slipper ni gå in i turistfällorna.Allt gott / MagnusTror bilen svänger upp emot café utsikten varken jag vill eller inte.. Dock trevligt o träffas !Med vänlig hälsning, Manne Citera
Atlas Postat 11 juni 2013 Postat 11 juni 2013 Fina firrar du köpt Manne. Kul att dom går ihop i grupp.. Citera
_Manne_ Postat 11 juni 2013 Författare Postat 11 juni 2013 Fina firrar du köpt Manne. Kul att dom går ihop i grupp..Tackar! Nästa steg är att få dom att överleva!Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 16 juni 2013 Författare Postat 16 juni 2013 Återigen.. Nyblandade ballingdunkar... Och osmobaljan påfylld. 125liter senare kan man pusta ut..Karet tickar på någerlunda , ingen wow tillväxt just nu.. Lite cyano i sanden på ena sidan.. Tror solen spelar mig ett spratt där tyvärr..Dom nya små fiskarna lever ännu. Dom är med o hugger på den frysta maten som kommer deras väg.. Fortfarande inga stora utflykter från deras "bo" så får punkt mata lite till dom..Med vänlig hälsning, Manne Citera
_Manne_ Postat 9 juli 2013 Författare Postat 9 juli 2013 Dagens goda gärning , 100liters vattenbyte gjort.Min min stora calendrium har tyvärr rasat så det finns Fraggar o tillgå, samtidigt får jag en trevlig möjlighet att hitta på något annat med den hörnan där korallen var.. Har man möjlighet o förnya sig lite så får man allt passa på helt enkelt.. Frågan är vad.. Med vänlig hälsning, Manne Citera
impajimpa Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Trist med ras. Och den som var så stor o grann. Har ju själv en bit från den o den växer så det knakar Citera
_Manne_ Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Då har man varit duktig igen..Balling blandad igen 75L totalt.. Två musslor putsade från pyramid snäcker , fanns inte så många men var i karet ändå..Fått i någon tapetum anemon till samt någon Acan fragg..Mvh Manne Citera
_Manne_ Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Bra jubbat-Tummen uppBilder på det nya?Ingen bild på tapetumen ännu..Mvh Manne Citera
_Manne_ Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Wow, den sista där var ju galet snygg Tackar !Den är galet snygg framförallt när den är upp pumpad.. Det är den inte på bilden , också den dyraste av dom tre givetvis..Mvh Manne Citera
impajimpa Postat 28 juli 2013 Postat 28 juli 2013 Alla tre är snygga men jag håller med om att den sista är vassast Citera
_Manne_ Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Alla tre är snygga men jag håller med om att den sista är vassast Den står ju sig bäst när det gäller färgklick mot resten i karet, så då blir den lite wow faktor över det hela.. Lite som när man får se Royal Blue chipet för första gången över lite coola koraller..Mvh Manne Citera
alexochingencarina Postat 28 juli 2013 Postat 28 juli 2013 Då har man varit duktig igen..Balling blandad igen 75L totalt.. Två musslor putsade från pyramid snäcker , fanns inte så många men var i karet ändå..Fått i någon tapetum anemon till samt någon Acan fragg..Mvh Manne tanke jag har är att skaffa en wrasses som äter dessa snäckorEn Citera
_Manne_ Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 tanke jag har är att skaffa en wrasses som äter dessa snäckorEnHar inte hittat någon W som jag är sugen på direkt.. Måste ju vara en man kan lita på med som gör sitt jobb..Mvh Manne Citera
_Manne_ Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Snygga koraller Manne:)Visst är dom det , nu är testet igång.. Funkar acan i mitt ?Mvh Manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.