petnym Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 Jag tror att många läser profilerna... Själv läser jag alltid profilen när någon jag inte känner postar något intressant. Faktan i profilen ger ju en lättillgänglig bakgrund till personen som postat inlägget. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 hejsan när jag var inne på reeflex och titade så såg jag att dom hade gjort lite fel i artregistret på slemfiskarna, kålla in denna tråd så förstår ni vad jag menar https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=25691 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 18 november 2008 Dela Postat 18 november 2008 är det ingen som skall fixa detta fel ?? :S Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 18 november 2008 Dela Postat 18 november 2008 Hej bläckis,Jodå, vi har noterat detta fel. Reeflexredatören Trilobite har lovat att formulera detta för våra tyska vänner, som får korrigera det. Tack för uppmärksamheten! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 18 november 2008 Dela Postat 18 november 2008 Klickar man på kontrollpanelen så är "kontrollpanel" felstavat i rubriken. Det står "Kontrolpanel". Inget jätteviktigt men lätt att fixa till kanske ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 19 november 2008 Dela Postat 19 november 2008 Klickar man på kontrollpanelen så är "kontrollpanel" felstavat i rubriken. Det står "Kontrolpanel". Inget jätteviktigt men lätt att fixa till kanske ?Ja, det stämmer,Jag får ge mig ut på en utforskningstur och se var man kan ställa in detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 19 november 2008 Dela Postat 19 november 2008 Hej bläckis,Jodå, vi har noterat detta fel. Reeflexredatören Trilobite har lovat att formulera detta för våra tyska vänner, som får korrigera det. Tack för uppmärksamheten! härligt uppskatar det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 jag använder "xxx inlägg sedan ditt förra besök":s funktionen för att se vad som diskuteras! dock när jag använder mig utav denna, så kommer inte diskussioner med som jag nyligen har kommenterat!jag tycker att man borde se alla inlägg som har skett sedan man sist klickade i forumet! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 jag använder "xxx inlägg sedan ditt förra besök":s funktionen för att se vad som diskuteras! dock när jag använder mig utav denna, så kommer inte diskussioner med som jag nyligen har kommenterat!jag tycker att man borde se alla inlägg som har skett sedan man sist klickade i forumet!Det är riktigt att funktionen du nämner inte tar med de trådar som du redan har besökt eller kommenterat, eftersom de inte är "nya" enligt denna definition. "Nya" ska alltså förstås som "olästa".Om du vill se alla trådar sedan en viss tidpunkt, oavsett om du har besökt/kommenterat dem eller inte, kan du gå in under menyn "Nya inlägg" och välja t.ex. "Senaste 24 timmarna" om du vill se alla trådar som kommenterats under de senaste 24 timmarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Det är riktigt att funktionen du nämner inte tar med de trådar som du redan har besökt eller kommenterat, eftersom de inte är "nya" enligt denna definition. "Nya" ska alltså förstås som "olästa".Om du vill se alla trådar sedan en viss tidpunkt, oavsett om du har besökt/kommenterat dem eller inte, kan du gå in under menyn "Nya inlägg" och välja t.ex. "Senaste 24 timmarna" om du vill se alla trådar som kommenterats under de senaste 24 timmarna.aha, "felkod: skit bakom tangenter" dvs.... bortse från mitt inlägg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 hejsan när jag var inne på reeflex och titade så såg jag att dom hade gjort lite fel i artregistret på slemfiskarna, kålla in denna tråd så förstår ni vad jag menar https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=25691inte för att iritera er eller nåt men jag vill bara påminna er att felet kvarstår fortfarande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 Vet inte om ni andra får detta felmeddelandet nere i vänstra hörnet??Där står det att sidan är "Färdig,men sidan innehåller fel."Själva guiden funkar som vanligt, men bara undrar om det är fler som har detta?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 Något Scriptfel på rad 160 i index filen skulle jag förmoda ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 inte för att iritera er eller nåt men jag vill bara påminna er att felet kvarstår fortfarandefelet är fortfarande där :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 Jag beklagar bläckis, det hamnade nog mellan stolarna hos oss. Jag har nu mailat våra vänner i Tyskland om saken! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 15 januari 2009 Dela Postat 15 januari 2009 tackar calle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marko Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Är det meningen att annonserna aldrig försvinner ur "Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg." listan, även om man klickar på dom ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Japp, det stämmer Marko. För att ta bort dem så får du klicka på "Snabblänkar -> Markera forum som lästa". Det beror på att Köp & Sälj ligger utanför själva forumet, i ett separat program, och därför även bara visar en besökare i tråden, medans om du klickar in på annonsen kan se hur många som tittat på den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marko Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Japp, det stämmer Marko. För att ta bort dem så får du klicka på "Snabblänkar -> Markera forum som lästa". Det beror på att Köp & Sälj ligger utanför själva forumet, i ett separat program, och därför även bara visar en besökare i tråden, medans om du klickar in på annonsen kan se hur många som tittat på den.Ok! Märks att man gått upp tidigt och läst forumet när det helt plötsligt inte finns någonting uppdaterat att läsa :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marko Postat 5 mars 2009 Dela Postat 5 mars 2009 Länken "Redaktionen" från "Om Saltvattensguiden" menyn är tom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Länken "Redaktionen" från "Om Saltvattensguiden" menyn är tom.Konstigt, den funkar när jag testar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marko Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Om jag är inloggad så ser det ut såhär Artiklar i denna kategori : Redaktionen Kategori verktyg Sök i denna kategori Det är inga nya inlägg i denna kategori Om jag är utloggad så ser jag dig, Calle, högst upp och sen hela gänget.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 jag vet inte om det är fel men det irriterar mig iaf.När jag skrev ett en komentar i en av bloggarna så fick jag mail varje gång nån annan oxå kommenterade i den bloggen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 jag vet inte om det är fel men det irriterar mig iaf.När jag skrev ett en komentar i en av bloggarna så fick jag mail varje gång nån annan oxå kommenterade i den bloggen.Du hade iställningen "prenumerera på blogginlägg", som nu är borttagen.Om jag är inloggad så ser det ut såhärVerkar helmysko - vi får kolla... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 jaha...ok tack så mycket då.varför ligger raderade annonser kvar ?? är det för att det är skilda delar eller? Står ju bara annonsen finns inte i vår databas längre...hade det inte varit bättre om annonsen bara försvann då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.