Gå till innehåll

Andra fel som ni ser i forumet


Rekommenderade inlägg

  • Svar 76
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 3 veckor senare...

jag använder "xxx inlägg sedan ditt förra besök":s funktionen för att se vad som diskuteras! dock när jag använder mig utav denna, så kommer inte diskussioner med som jag nyligen har kommenterat!

jag tycker att man borde se alla inlägg som har skett sedan man sist klickade i forumet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag använder "xxx inlägg sedan ditt förra besök":s funktionen för att se vad som diskuteras! dock när jag använder mig utav denna, så kommer inte diskussioner med som jag nyligen har kommenterat!

jag tycker att man borde se alla inlägg som har skett sedan man sist klickade i forumet!

Det är riktigt att funktionen du nämner inte tar med de trådar som du redan har besökt eller kommenterat, eftersom de inte är "nya" enligt denna definition. "Nya" ska alltså förstås som "olästa".

Om du vill se alla trådar sedan en viss tidpunkt, oavsett om du har besökt/kommenterat dem eller inte, kan du gå in under menyn "Nya inlägg" och välja t.ex. "Senaste 24 timmarna" om du vill se alla trådar som kommenterats under de senaste 24 timmarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är riktigt att funktionen du nämner inte tar med de trådar som du redan har besökt eller kommenterat, eftersom de inte är "nya" enligt denna definition. "Nya" ska alltså förstås som "olästa".

Om du vill se alla trådar sedan en viss tidpunkt, oavsett om du har besökt/kommenterat dem eller inte, kan du gå in under menyn "Nya inlägg" och välja t.ex. "Senaste 24 timmarna" om du vill se alla trådar som kommenterats under de senaste 24 timmarna.

aha, "felkod: skit bakom tangenter" dvs.... bortse från mitt inlägg :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hejsan när jag var inne på reeflex och titade så såg jag att dom hade gjort lite fel i artregistret på slemfiskarna, kålla in denna tråd så förstår ni vad jag menar https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=25691

inte för att iritera er eller nåt men jag vill bara påminna er att felet kvarstår fortfarande

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Japp, det stämmer Marko. För att ta bort dem så får du klicka på "Snabblänkar -> Markera forum som lästa". Det beror på att Köp & Sälj ligger utanför själva forumet, i ett separat program, och därför även bara visar en besökare i tråden, medans om du klickar in på annonsen kan se hur många som tittat på den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det stämmer Marko. För att ta bort dem så får du klicka på "Snabblänkar -> Markera forum som lästa". Det beror på att Köp & Sälj ligger utanför själva forumet, i ett separat program, och därför även bara visar en besökare i tråden, medans om du klickar in på annonsen kan se hur många som tittat på den.

Ok! Märks att man gått upp tidigt och läst forumet när det helt plötsligt inte finns någonting uppdaterat att läsa :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
jag vet inte om det är fel men det irriterar mig iaf.

När jag skrev ett en komentar i en av bloggarna så fick jag mail varje gång nån annan oxå kommenterade i den bloggen.

Du hade iställningen "prenumerera på blogginlägg", som nu är borttagen.

Om jag är inloggad så ser det ut såhär

Verkar helmysko - vi får kolla...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...