Gå till innehåll

Ber Alla Om Ursäkt.........


BroderIsak

Rekommenderade inlägg

När jag gick med i detta forum för ett års sen så trodde jag att detta va för att hjälpa varandra och vissa sitt eget akvarium och dela med sig av sina egna kunskaper.Men ack så fel man kan ha.Det e inte kul att få medelande där folk säger åt en att man inte skall tror att man e nåt eller vara så kaxig över sitt Akvarium?? VA!!!

Så Jag har idag tagit bort alla inlägg+bilder som jag har läggt in här på forumet för att inte imponera på folk längre..

Sen ber jag alla som jag har hjälpt eller svarat på pm om ett stort Ursäkt..Det var inte menigen att försöka imponera på er..

Mvh Stefan Isaksson

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte sätt båda sidorna av det här, men antar att ingen serös i den här hobbyn eller på det här forumet skulle skriva eller säga så. All kunskap och alla vinklar är intressanta och om någon är framgångsrik så är det ju bara att suga åt sig av dennes kunskap, kanske kan det hjälpa när man kört fast.

Lägg upp dina bilder, de är fina. Fortsätt skriva inlägg, de är intressanta.

MvH Daniel Olsson

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varför i hela fridens namn har du tagit bort allt??!! Skryt eller inte (Och ditt kar hade, av bilderna att döma, inget behov för att skryta. Det var verkligen fint!) så har man rätt att visa upp och tala om det man har och det man tycker. Om alla skulle backa på grund av en del personer med minimal kapacitet så vet jag inte var världen skulle ha hamnat. Korkade idéer kan kastas. Det är vad papperskorgen är till för. Inte för fina grejer som kritiseras...

Stå för det du har gjort och ladda upp var enda j**** bild som du hade! Om inget annat så var de definitivt värda att visa upp. Jag vet inte hur det är med resten av er i forumet, men jag KRÄVER det!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda gensat upp bilderna igen! Jag tycker det är hur kul somhelst att titta på dina bilder som du tar med några månaders mellanrum och ser hur det växer. Det är ju sånna akvarum som ditt man blir inspererad av!

Ja, visst kan man bli lite avis :) för man vill ju ha ett lika fint akvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blir förbannad på dessa jävla losers som tydligen inte kan få i ordning på sina egna akvarium och då spy galla på en som kan. Om jag vore du så skulle jag inte tveka att publicera deras meddelanden så att alla vet vilka de är. Ni som har skrivit till Broder isak träd fram och göm er inte under mammas kjolar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som hänt igentligen Stefan??

Skicka gjärna mig ett PM så jag som moderator får veta vad som hänt vill verkligen att alla skall ha sidan som en trevlig mötesplats och ej någon smutts kastnings sida. Så lägg upp bilderna igen för allas trevnad :kram:

Kasta folk smuts å galla så finns nu funktionen att man blir bannad/avstängd under en tid eller livstid

/Moderator

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fan otroligt att folk orkar hålla på med sånt skit. Stå på dig BroderIsak. Bry dig inte om vad andra säger utan fortsätt i samma goda anda som förrut. Tycker också att du ska publicera vem som skickat dessa PM så att andra får veta

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag inte komma bort från ämnet, men jag tycker att saken bör stanna mellan BroderIsak, personen som kläckte ur sig kommentaren och eventuellt (upp till dig BroderIsak) moderatorerna här på forumet.

Hetsjakt på den skyldige är knappast ett moget sätt att hantera ett barnsligt sådant...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tråkigt att det finns såna männsikor. ge inte upp ta tag i det med en moderator och red ut detta o ladda upp dina bilder, och fortsätt med dina erfareheter,alla erfarenheter är bra, för som sagt man kan fråga 5 olika personer om samma sak, och garanterat så får du 5 olika svar och alla kanske är lika bra eller dåliga, alla erfareheter är bra. Kämpa på!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med övriga. Upp med dina bilder igen. Det är ju era fina akvarium som man själv blir sporrad av när man är som mig, i uppstarten. Inget att bry sig om att en snubbe är avis, eller vaknat på fel sida.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju just det att andra lyckas bättre som får mig och många andra att putsa på våra metoder att sköta karen. Skryt du - fast jag har inte uppfattat det du skrivit som skryt utan det är för mig berättigad stolthet!

Det får mig bara att fundera på hur jag skall göra det ännu bättre.

Och det tycker jag är bland det roligaste med hobbyn.

Jag vill se dina bilder!

Det är ren inspiration för mig!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag instämmer med de andra som kommenterat det som hänt! Jag vill också fortsätta se dina bilder! Lägg upp dem igen på forumet! Det är alltid inspirerande att se någon lyckas bra med SPS som du gjort!

Jag vill inte att det här ska bli en garderobshobby igen med en massa hemlighetsmakeri och hysh pysh!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

håller bara med om föregående talarna, om du har lyckats få till en burk som är fin så är det ju en inspirationskälla för oss andra, det är ingenting att skämma för ;)

-om det sedan är någon som retar sig på din fina burk så ta det som en komplimang och sätt in fler bilder än förr!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är helt otroligt hur folk beter sig. Jag ser verkligen inte dina inlägg som skryt utan bra info om vad som faktiskt är fullt möjligt om man ger korallerna rätt förhållanden.

Detta forum skulle inte vara vad det är om inte bilder på kar som ditt skulle visas, dessa bilder med tillhörande info är det som håller kvar lite mer erfarna akvarister och deras kompetensen. Snälla lägg tillbaka dina bilder på ditt fina väl fungerande kar, det är sådana bilder vill vi se!

Försvinner ännu fler erfarna akvarister från forumet (många har redan förvunnit), har vi kvar en sandlåda där nybörjare ger råd till nybörjare och det leder inte fram till akvarier på din nivå.

Jag hoppas Wrang kan vidtaga åtgärder mot de som är så avundsjuka att dom inte tål att se lyckade kar, annars kan du lägga ut de PM;en som skickats så kan vi tolka dom själva. /Per

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hört båda sidorna... men det lät tråkigt Stefan. Men upp med bilderna igen.... Jag uppskattade dem!

Tycker för övrigt att du mycket väl kan tro att du är "nån"...

Har ju både träffat dig och sett ditt kar live men någon "besserwisser chargong" från din sida märkte jag i alla fall inte av...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...