Mr_Ewing Postat 9 oktober 2015 Dela Postat 9 oktober 2015 Ja den chalicen kan jag ta över om det kniper Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 oktober 2015 Dela Postat 9 oktober 2015 Den Chalicen har jag med:) , riktigt härligt fin korall..Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 9 oktober 2015 Dela Postat 9 oktober 2015 Riktigt fint. Som vanligt mao Är det stora kontraster IRL i ditt akvarium också mellan skugga och ljus? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 9 oktober 2015 Författare Dela Postat 9 oktober 2015 Tack!Undrar om inte chalicen kommer från din moderkorall Manne. Jag har fraggat hos Larry, tänkte om den kom från dig?Nja jag har inte så mycket skugga eftersom jag kör T5, men på fotona så ser det nog mer ut än vad det är =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 9 oktober 2015 Författare Dela Postat 9 oktober 2015 Kom på nu att dessa foton är tagna när bara 2 T5rör är igång och då blir det mörkare och mer skuggor. På denna bild är det svårt att se acro där bak då det bara är rören framtill som lyser. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 9 oktober 2015 Dela Postat 9 oktober 2015 Kom på nu att dessa foton är tagna när bara 2 T5rör är igång och då blir det mörkare och mer skuggor. På denna bild är det svårt att se acro där bak då det bara är rören framtill som lyser.[ATTACH=CONFIG]129773[/ATTACH]Ok. Anledningen till att jag frågar är att det alltid är så härlig kontrast i dina bilder, korallerna poppar verkligen ut. Otroligt fint är det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 9 oktober 2015 Författare Dela Postat 9 oktober 2015 Det beror nog främst på mina fotokunskaper Jag tar i rawformat (lärt mig en inställning som jag tar med hela tiden) och då blir det mycket kontrast i bilderna. Vissa färger förstärks tex grön medan andra blir sämre tex blå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 13 november 2015 Dela Postat 13 november 2015 Säger de bara detta akvarium wow. Ska jag vara ärligt så var detta ett av dom akvariumen som fick mig att vilja starta upp ett nytt igen.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 19 november 2015 Författare Dela Postat 19 november 2015 Kul att kunna inspirera Rickard =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 20 november 2015 Författare Dela Postat 20 november 2015 Håller tråden i liv lite 4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Menace Postat 21 november 2015 Dela Postat 21 november 2015 Terapi! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 14 december 2015 Författare Dela Postat 14 december 2015 Tillväxt på "stubben". Millepora från Larry växer bra, millepora från WC står typ stilla. 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 15 december 2015 Dela Postat 15 december 2015 Shit vad det växer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 19 december 2015 Dela Postat 19 december 2015 Bra tillväxt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 30 januari 2016 Dela Postat 30 januari 2016 Nu var det länge sedan någon uppdatering! har du inhandlat någon zeomatic, eller till och med starta upp någon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 30 januari 2016 Författare Dela Postat 30 januari 2016 Nya karet är beställt och tillbehör är inhandlat. Zeomatic kommer jag inte börja med från början då jag vill få balans innan jag börjar med något jag inte riktigt kan/förstår än Gamla karet snurrar på som vanligt 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 31 januari 2016 Dela Postat 31 januari 2016 Otroligt läckra bilder, som vanligt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 januari 2016 Dela Postat 31 januari 2016 Otroligt fina koraller Jonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 31 januari 2016 Författare Dela Postat 31 januari 2016 Tack ska ni ha. Vet inte om jag eller korallerna längtar mest till nya karet nu. Håller tummarna för att det mesta överlever flytten. 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 31 januari 2016 Dela Postat 31 januari 2016 Härliga bilder!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 januari 2016 Dela Postat 31 januari 2016 Supersnyggt, du får använda yxa för att få dän allt:) 3 liter akutkol i ganska hög cirkulation gör i 3-4 dagar sen hävut det och i med månadskol. Skumma blött blött under hela flytten. Prepare for the worst and hope for the best 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 31 januari 2016 Dela Postat 31 januari 2016 Sjukt snyggt Jonas! håller tummarna att allt går enligt plan!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.