Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Tack!

Undrar om inte chalicen kommer från din moderkorall Manne. Jag har fraggat hos Larry, tänkte om den kom från dig?

Nja jag har inte så mycket skugga eftersom jag kör T5, men på fotona så ser det nog mer ut än vad det är =)

Postat

Kom på nu att dessa foton är tagna när bara 2 T5rör är igång och då blir det mörkare och mer skuggor. På denna bild är det svårt att se acro där bak då det bara är rören framtill som lyser.

post-6832-14468936490997_thumb.jpg

Postat
Kom på nu att dessa foton är tagna när bara 2 T5rör är igång och då blir det mörkare och mer skuggor. På denna bild är det svårt att se acro där bak då det bara är rören framtill som lyser.

[ATTACH=CONFIG]129773[/ATTACH]

Ok. Anledningen till att jag frågar är att det alltid är så härlig kontrast i dina bilder, korallerna poppar verkligen ut. Otroligt fint är det.

Postat

Det beror nog främst på mina fotokunskaper ;) Jag tar i rawformat (lärt mig en inställning som jag tar med hela tiden) och då blir det mycket kontrast i bilderna. Vissa färger förstärks tex grön medan andra blir sämre tex blå

• 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postat

Nya karet är beställt och tillbehör är inhandlat. Zeomatic kommer jag inte börja med från början då jag vill få balans innan jag börjar med något jag inte riktigt kan/förstår än ;)

Gamla karet snurrar på som vanligt

DSC_0011.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0193.jpg

DSC_0013-2.jpg

• Gilla 3
Postat

Supersnyggt, du får använda yxa för att få dän allt:)

3 liter akutkol i ganska hög cirkulation gör i 3-4 dagar sen hävut det och i med månadskol.

Skumma blött blött under hela flytten. Prepare for the worst and hope for the best :):) 

• Gilla 3

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...