alexochingencarina Postat 5 november 2013 Författare Dela Postat 5 november 2013 Läckra firrar det där. Frugan har en gul sån i sin kub, den är jättetam, vill bli klappad o så när man går fram till karet.. Sjukt kul fisk.Oj va kul. Verkar inte vara så vanliga. Kan du inte skriva lite om hennes kub som vilka fiskar hon har, hur länge har hon haft den osv. Vore kul. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
POPOV Postat 5 november 2013 Dela Postat 5 november 2013 Läckra firrar det där. Frugan har en gul sån i sin kub, den är jättetam, vill bli klappad o så när man går fram till karet.. Sjukt kul fisk.Det vill vi se bilder på =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 5 november 2013 Dela Postat 5 november 2013 La ett par i hennes tråd.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?57030-Viktorias-125-liters-kub&p=560455&viewfull=1#post560455 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 10 november 2013 Författare Dela Postat 10 november 2013 Regn och rusk. Då åker kameran fram. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 10 november 2013 Dela Postat 10 november 2013 Snygga bilder, hoppas att det regnar ofta i Solna för sånt hära godis går inte att få förmycket av. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
POPOV Postat 10 november 2013 Dela Postat 10 november 2013 Tack för ögongodiset! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Underbara bilder. När du tröttnat på de rosa knapparna så skicka dom till mig... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Härliga bilder, kul att se det live igår också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 14 november 2013 Författare Dela Postat 14 november 2013 Underbara bilder. När du tröttnat på de rosa knapparna så skicka dom till mig...Jag skickar dem till Kalmar när jag tröttnat;)Härliga bilder, kul att se det live igår ocksåTack. Trevlig att snacka salt. Lycka till med fraggarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 18 november 2013 Författare Dela Postat 18 november 2013 Dagens tema. ZOAS! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 Bra kort på fina knappar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 Snygga bilder som vanligt, jag gillar verkligen känslan du får fram med den kolsvarta inramningen. Jag har aldrig lyckats med det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 Wow, vilka otroligt fina färger! Blir plötsligt lättbegripligt att man inte ska mata hunden med dem:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniell523 Postat 18 november 2013 Dela Postat 18 november 2013 [ATTACH=CONFIG]106349[/ATTACH]Som vanligt så får du till det så jäkla fint Alex. Fortsätt så. ..[ATTACH=CONFIG]106350[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106353[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106354[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106355[/ATTACH] Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Läckert Alex! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 Snygga bilder som vanligt, jag gillar verkligen känslan du får fram med den kolsvarta inramningen. Jag har aldrig lyckats med det.Kör inte du med lightroom Daniel?Wow, vilka otroligt fina färger! Blir plötsligt lättbegripligt att man inte ska mata hunden med dem:)Nä, det är dumt och dyyyrt=)[ATTACH=CONFIG]106349[/ATTACH]Som vanligt så får du till det så jäkla fint Alex. Fortsätt så. ..[ATTACH=CONFIG]106350[/ATTACH]Ja när folk gillar bilderna är det roligt att lägga upp dem![ATTACH=CONFIG]106351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106353[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106354[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106355[/ATTACH]Läckert Alex!Tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Kör inte du med lightroom Daniel?Jo ... men jag är inte så bra på det. Mest photoshop raw + photoshop cs5Får labba lite med lightroom kanske! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Av någon anledning blir man sugen att ta fram stativet... Riktigt bra bilder Alex!Med vänlig hälsning, Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 Jo ... men jag är inte så bra på det. Mest photoshop raw + photoshop cs5Får labba lite med lightroom kanske!Det är rätt lätt i lightrom. Kan skriva hur man gör ikväll. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 För att få den "kolsvarta" inramningen gör jag såhär. Kräver lightroom!PÅ macro brukar jag nästan alltid ställa vitbalansen på ca: 22000 i kelvin.Jag börjar med att dra reglagen mot det mörkare. Där får man känna efter lite. Men man vill ju ha så mörkt man kan i mittpartierna, utan att tappa fokus på det du vill framhäva.Sen får man helt enkelt leka med reglagen på "effekter" till man blir nöjd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
POPOV Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Aha, ser att hemligheterna smyger fram, detta får man testa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 19 november 2013 Författare Dela Postat 19 november 2013 Aha, ser att hemligheterna smyger fram, detta får man testa.Har fler heligheter=) Men jag är lite dålig på det i text. Och där vill man ju inte ha skit. Men om folk gillar detta kanske det blir en egen fototråd=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 19 november 2013 Dela Postat 19 november 2013 Har fler heligheter=) Men jag är lite dålig på det i text. Och där vill man ju inte ha skit. Men om folk gillar detta kanske det blir en egen fototråd=)Det tycker jag låter som ett utmärkt förslag. Fototråd vill vi ha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 20 november 2013 Dela Postat 20 november 2013 Fantastiska bilder du tar.. Och stort tack för tipset. Ska genast börja laborera med inställningarna.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ferngren Postat 20 november 2013 Dela Postat 20 november 2013 Tack för tipset. Jag testade dina inställningar och det blir riktigt nice. Skickar med en bild på en gammal fraggbild jag hade i byrålådan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.