alexochingencarina Postat 29 augusti 2013 Författare Postat 29 augusti 2013 Har du 3155 versionen med flottör? Den ska ju bryta om optiska sensorn felar.Eller är det nano-varianten? Vet inte hur den fungerar.Flottören satt lite för högt upp tyvärr:smiley24: Citera
JonasW Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Har du satt flottören och optiska sensorn på olika ställen? Lättast är ju att ha dom på samma magnetfäste. Då kan du inte överfylla. Citera
alexochingencarina Postat 6 september 2013 Författare Postat 6 september 2013 Nu har det gått drygt tre år sen jag startade detta akvarium och igår fick jag äntligen svar på min motion till regeringen. Det blir ett större karBanana man.Så efter semestern ska det sparas till ett nytt kar! Lutar åt ett Akvastabil Mark II på 360liter... Citera
thefalken Postat 6 september 2013 Postat 6 september 2013 Jag gjorde samma uppdatering, inte fel. Men ett tips, köp led direkt, jag köpte 2 st 120w razor för en vecka sen, mycket bra uppdatering. Enorm skillnad Citera
thefalken Postat 6 september 2013 Postat 6 september 2013 Annars kan du köpa min ramp med 4x54 dimbara inkl styrningen för ett bra pris. Mint condition Citera
alexochingencarina Postat 6 september 2013 Författare Postat 6 september 2013 Annars kan du köpa min ramp med 4x54 dimbara inkl styrningen för ett bra pris. Mint conditionNja, jag tänkte bara köpa karet och bänken. Sumpen blir nog en egendesignad. Sen har jag ju en EcoTech Radion XR30w så det blir nog en till. Lysrör kommer inte in i det här huset=) Citera
bjomat Postat 6 september 2013 Postat 6 september 2013 Nu har det gått drygt tre år sen jag startade detta akvarium och igår fick jag äntligen svar på min motion till regeringen. Det blir ett större karBanana man.Så efter semestern ska det sparas till ett nytt kar! Lutar åt ett Akvastabil Mark II på 360liter...Fasen vad skoj!! Skönt att den jobbiga övertalningsfasen är över Med vänlig hälsning, Björn Citera
alexochingencarina Postat 6 september 2013 Författare Postat 6 september 2013 Schysst regeringEller hur!Fasen vad skoj!! Skönt att den jobbiga övertalningsfasen är över Med vänlig hälsning, BjörnÄntligen! Citera
alexochingencarina Postat 6 september 2013 Författare Postat 6 september 2013 Ny kyl och frys och en dykresa till borneo. Blir ett dyrt kar!!!!Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
ikola Postat 6 september 2013 Postat 6 september 2013 Men du får väl hänga med till Borneo ?Rensa din inkorg, du har PM Citera
alexochingencarina Postat 6 september 2013 Författare Postat 6 september 2013 Det får man hoppas=)Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
alexochingencarina Postat 7 september 2013 Författare Postat 7 september 2013 Jag gjorde samma uppdatering, inte fel. Men ett tips, köp led direkt, jag köpte 2 st 120w razor för en vecka sen, mycket bra uppdatering. Enorm skillnadHur ser överkanten ut utan lysrampen? Går den och plocka bort tror du? Vore kul om du kunde lägga upp en bild på hur det ser it hos dej. Citera
thefalken Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Vet ej om kanten går att ta av, men med lite våld så. Citera
alexochingencarina Postat 7 september 2013 Författare Postat 7 september 2013 Tack! Ser ju inte så tokigt ut. Rätt snyggt faktiskt. Citera
_Manne_ Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Vet ej om kanten går att ta av, men med lite våld så. Kanten gömmer ju ytlinjen ! Ser riktigt snyggt ut kan jag tycka! Vackert enkelt o stilrent.. Vad mer kan man begära , ramperna är ju faktiskt bland det snyggaste som dom levererat. Riktigt slimmat! Mvh Manne Citera
thefalken Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Blev en enorm skillnad mot att ha originalrampen på, samt tempen har sjunkit till 24-25 från tidigare 28-29. Citera
alexochingencarina Postat 7 september 2013 Författare Postat 7 september 2013 Bilder:nya bilder: Citera
ikola Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 snygga bilder du tarjag känner igen knappen på sista kortet Citera
alexochingencarina Postat 7 september 2013 Författare Postat 7 september 2013 snygga bilder du tarjag känner igen knappen på sista kortetTack! Ja det är ju din=) Den växer på bra. Säkert 20 polyper nu.. Citera
Atlas Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Grymt fina bilder.. Vad kör du med för objektiv? Ska köpa ett macro och ditt verkar ju vara bra..Med vänlig hälsning Nicklas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.