alexochingencarina Postat 7 september 2013 Författare Postat 7 september 2013 Grymt fina bilder.. Vad kör du med för objektiv? Ska köpa ett macro och ditt verkar ju vara bra..Med vänlig hälsning Nicklas Använder ett Sigma 50mm DG macro. Citera
bjomat Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Snygga bilder som vanligt!!Med vänlig hälsning, Björn Citera
alexochingencarina Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Jaha. Då var det fem dagar sedan man kom hem från semestern och karet såg riktigt bra ut. Dom tre senaste gångerna jag kommit hem har det mesta varit dött! Nu hade korallerna vuxit fint och all levde och frodades. Det va bara min mussla som såg lite hängig ut men nu efter 3x10liter VB så ser den prima ut. Så skönt!Så idag blir ett Vb tilloch lite tester... Citera
alexochingencarina Postat 7 oktober 2013 Författare Postat 7 oktober 2013 En ny skönhet=)Och liter tillväxttoppar. Citera
osby0479 Postat 10 oktober 2013 Postat 10 oktober 2013 Ojojoj, riktigt snyggt, vilka färger! Grymt imponerad......wooow Citera
dahlgren Postat 10 oktober 2013 Postat 10 oktober 2013 Snyggt! Goniopora är nåt man skulle vilja prova på nån gång Citera
ormet Postat 11 oktober 2013 Postat 11 oktober 2013 Snyggt alex! Inga bilder på acroporan från mig? Alltid kul å se hur saker ser ut i olika kar! Citera
alexochingencarina Postat 11 oktober 2013 Författare Postat 11 oktober 2013 Tack för alla fina komentarer!Snyggt alex! Inga bilder på acroporan från mig? Alltid kul å se hur saker ser ut i olika kar!Det ska jag fixa. Den är mycket mörkare nu än hos dej om jag kommer ihåg rätt. Den växer men väldigt sakta. Citera
ikola Postat 11 oktober 2013 Postat 11 oktober 2013 Görfint.Det ser mycket större ut än ett RSM 130. Citera
alexochingencarina Postat 11 oktober 2013 Författare Postat 11 oktober 2013 Inga bilder på acroporan från mig? Alltid kul å se hur saker ser ut i olika kar! Citera
alexochingencarina Postat 11 oktober 2013 Författare Postat 11 oktober 2013 Tror ormet får svara på det. Han är acronört!!!Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
ormet Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Haha det är samma som du har dahlgren. Jag ska fota min så fort nya kameran landat, den är rätt olik sig nu.Vilken art har jag ingen aning om, Alla staghorn ser likadana ut för mig. Citera
alexochingencarina Postat 14 oktober 2013 Författare Postat 14 oktober 2013 Vad matar du din Goniopora med?Har ju bara haft den en vecka men provar med det jag har hemma en mix av D-D reef paste, ultra clam och coral-energizer.Får se var det landar. Tyvärr har min ena clown fattat tycke vilket jag har tidigare erfarenhet av-nej Haha det är samma som du har dahlgren. Jag ska fota min så fort nya kameran landat, den är rätt olik sig nu.Vilken art har jag ingen aning om, Alla staghorn ser likadana ut för mig.Vore kul har för mej att din var mer ljusblå med vita toppar? Citera
kaptenen Postat 14 oktober 2013 Postat 14 oktober 2013 [ATTACH=CONFIG]103923[/ATTACH]Regnbågens alla färger. Majestätiskt! Citera
Daniell523 Postat 14 oktober 2013 Postat 14 oktober 2013 Otroligt fint kar Alex. Och väldigt professionella bilder. Fortsätt att mata på... Citera
alexochingencarina Postat 15 oktober 2013 Författare Postat 15 oktober 2013 Då matar jag på då Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.