ted64 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Ja kaffegök är ju den bästa kokte mat som finns. äntligen en som har förstått det däringa med go, lagad mad Citera
Genne Postat 23 december 2012 Författare Postat 23 december 2012 äntligen en som har förstått det däringa med go, lagad madLagad och lagad! en del är ju bränt Citera
ted64 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Lagad och lagad! en del är ju bräntej brännt Glenn, kogad dock ej saltad........... Citera
loopmannen Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 En riktigt God Jul till er alla där ute i den salta cyberrymden! Citera
HumAnyt Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 Precis hem kommen ifrån tjejens föräldrar, resultatet av snön blev en täckplast mindre under motorn på bilen, lite andra plast detaljer ett dimljus, samt en fast körning på gårdsvägen, så nu blir det till att sätta på snö slungan på traktorn direkt nu och röja snö hela julaftonen, kul (fast snöslungan är ganska frän faktiskt ju)Och så har nåt djur gått banans i karet under dagen, flera koraller flyttade och omkullvälta, bl.a. Dom helt nya Kenya träden :/ nån som har någon bra idé hur jag ska fästa dom? Med en tandpetare har nån sagt, men jag har inte en aning. Så god jul till er alla som får sitta i värmen och titta på Kalle //Rasmus Citera
DaTrucka Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 Jansson står i ugnen komplett med ansjovis och allt.God Jul till hela saltvärlden.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
krille 55 Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 Precis hem kommen ifrån tjejens föräldrar, resultatet av snön blev en täckplast mindre under motorn på bilen, lite andra plast detaljer ett dimljus, samt en fast körning på gårdsvägen, så nu blir det till att sätta på snö slungan på traktorn direkt nu och röja snö hela julaftonen, kul (fast snöslungan är ganska frän faktiskt ju)[ATTACH]87632[/ATTACH]Och så har nåt djur gått banans i karet under dagen, flera koraller flyttade och omkullvälta, bl.a. Dom helt nya Kenya träden :/ nån som har någon bra idé hur jag ska fästa dom? Med en tandpetare har nån sagt, men jag har inte en aning. Så god jul till er alla som får sitta i värmen och titta på Kalle //RasmusJag har med gott resultat surrat fast dom med ett gummiband vid en fraggsten. Växer fast på en vecka Citera
krille 55 Postat 29 december 2012 Postat 29 december 2012 Har hela guiden fått paltcoma efter julmaten. Händer det inget roligt i saltvattnets utkanter. Inte minsta vågskvalp att rapportera? Kan meddela att på lördag börjar vi repetitionerna inför årets revy så då blir det dåligt med tid för akvariet på helgerna. Citera
Genne Postat 29 december 2012 Författare Postat 29 december 2012 Tror jag har hittat min wiskyhylla och hela hjårnan snurar av saltvatten Citera
Kjelle Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Nu finns appen som gör fragg och andra salt affärer enklare. Läs mer här:http://www.getswish.seHälsningar Kjelle Citera
Blåbert Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Nu finns appen som gör fragg och andra salt affärer enklare. Läs mer här:http://www.getswish.seHälsningar KjelleSmidigt Citera
Kjelle Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Smidigt Djädrigt bra för snabba och smidiga affärer.Hälsningar Kjelle Citera
Kjelle Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Ett Gott Nytt År och glöm inte saltet till Tequilan!Hälsningar Kjelle Citera
moggis Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Godfortsättning på er alla! Lite funderingar... Har evt chansen att få jobba i Manilla Fillipinerna. Gäller 1 år,Har sambo och barn, vad hade ni gjort?Är så förvirrad... Det är ju typ en gång i livet man får denna möjlighet.... Och tänk att kunna leva så nära reven... Och allt annat... Ja som sagt... Va gör man? Och hur lägger man upp det för barn och sambo? Citera
MartinForsström Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 Nu borde väl alla ha landat lite i det nya året så det är väl dags att vi tar tag i den här tråden igen? Har ni gett era kar några julklappar? Citera
adddo Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 Godfortsättning på er alla! Lite funderingar... Har evt chansen att få jobba i Manilla Fillipinerna. Gäller 1 år,Har sambo och barn, vad hade ni gjort?Är så förvirrad... Det är ju typ en gång i livet man får denna möjlighet.... Och tänk att kunna leva så nära reven... Och allt annat... Ja som sagt... Va gör man? Och hur lägger man upp det för barn och sambo?Har man sambo och barn så sätter man sig ned o pratar och kommer fram till ett beslut gemensamt. Citera
moggis Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 Jo Addo...mer är hur man börjar... Typ jo älskling ja kan få jobba i utlandet i 1 år.... Asså läget är asjobbigt.... Vill verkligen försöka göra det... Citera
MartinForsström Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 Hur små barn har du? Jag tänker mig att jag verkligen skulle ångra om jag missade några stora steg i mina barns liv. Om du verkligen är sugen så finns det nog inga enkla sätt att ta upp det. Men jag tror att det kan vara en idé att tala med familjen innan du bestämmer vad du vill. MVHMartin Citera
Genne Postat 6 januari 2013 Författare Postat 6 januari 2013 Fått en kanonfin Julklapp och Nyårspressent från Jobbet.Byta ut en maskin som ska vara igång i morgon så nu är det dax att åka och göra det sista innan alla börjar att jobba efter helgerna.Tur man fick Julafton och nyårshelgen ledig. frun är inte på bästa humör för tillfället får nog ge henne ett litet akvarie till Citera
MartinForsström Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 Det låter ju skoj. På samma tema gav jag mig själv en kraschad linuxpartition på min laptop vilken medförde att en drös gammaspektrum till mitt 15hp projektarbete försvann. Jag spenderade natten med att sitta och försöka avhjälpa problemet. Då får man bjuda sig själv på ett nytt kar för att dämpa sorgen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.