Gå till innehåll

Coral Magazine?


jensnordfalt

Rekommenderade inlägg

Har hittat en sajt som säljer en tidskrift som heter Coral Magazine. Eftersom jag är läsnörd och gillar fina foton funderar jag på om det är värt en prenumeration. Någon som har erfarenhet av tidskriften och/eller sajten? Vet inte riktigt om den är säker rent transaktionsmässigt heller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prenumererar och har gjort så i ungefär 2 år. Jag tycker det är en utmärkt tidning, med bra fakta, reportage och fina bilder. Den känns gedigen varje gång den dimper ner i brevlådan så jag rekommenderar den varmt. Jag får även deras digitala version man kan läsa på surfplattor eller telefonen, vet inte om det är för jag är prenumerant eller om den digitala alltid är gratis. Jag håller med om att deras sida, framförallt med betalning, känns klumpig och tveksam men jag har aldrig haft problem med den...de två gånger jag använt den :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Appen uppdateras inte längre.

Däremot finns den gratis i tidningskiosken till iPad o iPhone, vet inte om den finns till android.

Brukar läsa den digitala versionen när jag är ute på vift, men föredrar pappersutgåvan som kvällslektyr här hemma och den är trevlig att ha liggande framme när man får besök, t.o.m ickenördar kan ha svårt att lägga den ifrån sig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan varmt rekommenderas.

Var beställer ni dem ifrån? Jag beställde tidigare från England men de har tydligen slutat:

http://www.midlandreefs.co.uk/

Gjorde en förfrågan på 9 back issues från USA men de skulle då ha 8$/st dvs 72$ att skicka över dessa vilket inte var intressant. Jag bad dem kolla om det verkligen inte gick att skicka det billigare tillsammans men de återkom aldrig. Skulle gärna vilja ha dessa under semestern...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bad dem kolla igen om de kan skicka back issues billigare:

"Good morning,

Yes, unfortunately, that is what we are charged for international shipping costs. Our company can only provide a discount on the issues themselves, depending on the number ordered, so it often costs more for shipping than the actual issues. However, I will forward your request to our home office to see if they can be ordered in Europe. "

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...