Postat 21 april 201411 år snyggt Tomtom! vi bor ju nästan grannar, jag måste nog ta och bjuda in mig på en kaffe känner jag
Postat 22 april 201411 år Författare Det skulle vara trevligt ormet Stämmer strikt, kalkrörmask för att vara exakt.Tommy
Postat 10 augusti 201411 år Tack för ett trevligt fragg köp Tommy. Du har ett otroligt vackert akvarium som blir en klar inspirationskälla. =)
Postat 11 augusti 201411 år Författare Hej och tackar för dom vänliga orden :-)Jag kör balling light och fm zeosystem.Funkar kanon.Mvh Tommy
Postat 14 augusti 201411 år Författare Hej på er.Tänkte uppdatera med lite nytagna bilder såhär efter sommaren.Var en 30 31 grader ett par dagar men inget större har hänt. Kanske en aning blekare men kan vara inbillning Jaja kommer lite bilder här.En riktigt dyr frag, ska se vad det blir av den. Ska vara en strawberry shortcake men det är inte lätt att se nu men får väl ge den ett år..Mvh Tommy
Postat 14 augusti 201411 år Fasen va snyggt!!! Synd att du bor så långt bort, en pinne tricolor hade sååå gärna fått ta plats i mitt kar....=)
Postat 14 augusti 201411 år Härliga bilder Tommy, det ser kanonbra ut!Shortcaken, är det från WC's senaste batch? De såg verkligen inte SSC:iga ut på bild, jag håller alla tummar för att den utvecklas fantastiskt i ditt kar!
Postat 14 augusti 201411 år Fina bilder på ett superfint kar! Kul att träffas som hastigast förra veckan också.
Postat 14 augusti 201411 år Författare Stämmer bra att den kommer från wc.Vill ju gärna ha en sån. En utfärgad hade nog varit rejält dyr Ska bli spännande och se vad det blir av den....om det nu är en ssc.Tricolorn är riktigt fin Nån gång i framtiden blir det kanske nån frag från den. Men det dröjer nog. Växer så symetriskt snyggt.Tommy
Postat 11 september 201410 år Författare Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder.Här är en fin liten räka som är på jakt. Är ju inte ofta man ser den i starkt ljus.Här är en fin Euphyllia tycker jag.Bild från kortsidan.Lite tillväxtbilder. Kul när det växer Mvh Tommy
Postat 11 september 201410 år Snyggt!! Galet bra tillväxt Hade besök idag som vart hos dig igår tror jag...Han diggade din burk!
Postat 11 september 201410 år Författare Just det, lila monti frag skulle han hämta han hos dig eller hur
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.