Strikt Postat 6 april 2014 Postat 6 april 2014 Snyggt! Gillar verkligen din fina förstärkning på ovansidan, har inte sett nån så snygg tidigare. Gläder mina designerögon:) Citera
POPOV Postat 7 april 2014 Postat 7 april 2014 Tjusigt!! Tror den aquascapen kommer bli snygg med koraller på plats. Ofta fokuseras det alltför mycket på hur aquascapen ser ut när det bara är sten på plats. Citera
Keller Postat 7 april 2014 Postat 7 april 2014 Väldigt snyggt! Sjukt seriöst projekt. Ska bli intressant med en uppdatering av skummarens funktion som jag tjatat om några gånger. Citera
Maglofster Postat 7 april 2014 Författare Postat 7 april 2014 Tjusigt!! Tror den aquascapen kommer bli snygg med koraller på plats. Ofta fokuseras det alltför mycket på hur aquascapen ser ut när det bara är sten på plats.Ja, jag gjorde det misstaget första och andra gången jag skejpade.. Nu tänkte jag verkligen "less is more". Citera
Maglofster Postat 7 april 2014 Författare Postat 7 april 2014 Väldigt snyggt! Sjukt seriöst projekt. Ska bli intressant med en uppdatering av skummarens funktion som jag tjatat om några gånger. Håller på och pular lite med en film. Men jag kan säga så mycket att jag är EXTREMT nöjd. Den skummar så sjukt bra. Väldigt stabil i inställningarna, håller inte på och skummar över eller så. Går att få helt tyst. Citera
odel68 Postat 7 april 2014 Postat 7 april 2014 Håller med dig om skummaren den funkar klockrent och är Tyst:)mvh Ola. Citera
herrGreen Postat 7 april 2014 Postat 7 april 2014 Riktigt snyggt! Ska bli kul att se hur det här utvecklas! Citera
MagnusJ Postat 7 april 2014 Postat 7 april 2014 Riktigt fint blev det, ska bli spännande hur det ser ut om ett halvår eller så! Citera
Maglofster Postat 7 april 2014 Författare Postat 7 april 2014 Ja, jag är riktigt spänd på hur det kommer utvecklas. Citera
Maglofster Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Installerade precis en EcoTech MP40wES mellan stenarna (nedre delen). Man kan precis skymta konturen men den är bra kamouflerad av den svarta akrylen och att den är i skuggan. Nu är det bara en LED ficklampa som står för ljuset, men det kommer nog se okej ut även sedan. Enligt senaste info kommer rampen levereras i helgen! Citera
wrang Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 kul, hur blev det med fullt fräs på pumpen, flyttar sig sanden, "ser" man strålen då den möter plexiglaset å sprider sig bra utåt... Citera
Maglofster Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Fullt fräs så flyttar sig sanden ordentligt. Men det behövs absolut inte. Jag kör den på 4:an och det ger en bred fin stråle som känns ordentligt med handen men som inte syns. Det är bra med rörelse i hela burken nu. Citera
Maglofster Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Helg-leverans? lyxigt!Kan bli så Vi får se. Jag har ingen stress ändå. Nu har det väl stått typ 5 veckor och puttrat så det är klart att det vore kul att få lite ljus, men det kommer, det kommer.. Citera
alexochingencarina Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Hörde ryktesvägen att täby skulle få en ljus framtid=) hoppas du blir nöjd! Citera
ormet Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Tjo![ATTACH=CONFIG]113785[/ATTACH]Sweet!Vilka rör kommer du köra? Citera
Sherwan Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Hah, kan nästan se "barnet under jul" stressen i bilden, panik öppnat, frigolit i bitar överallt Citera
Maglofster Postat 12 april 2014 Författare Postat 12 april 2014 Hah, kan nästan se "barnet under jul" stressen i bilden, panik öppnat, frigolit i bitar överallt Inge brådis här inte. Har ändå inga lysrör förens på tisdag. Däremot kan jag meddela att det var jävligt vältejpat och förpackat på tyskt vis. Citera
Maglofster Postat 12 april 2014 Författare Postat 12 april 2014 Sweet!Vilka rör kommer du köra?ATI, nånting nånting hmm.. nu har jag glömt. Men ett blått och ett vitt på varje sida. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.