Yodelking Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 För att det är ingen ny version, det är samma som är på skivan... därför gissar jag att de inte lagt ut den publikt.Fast just i ditt fall vore det bra om den fanns tillgänglig... Citera
alexochingencarina Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Hur ser man att det är en polsk bil.På lacken=) Citera
_Manne_ Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Lite "skit" som gärna lägger sig på ytan som det heter.. Smolk i bägaren osv.. Kanske får igång pumpen imorgon ev.. Lite irriterad på småskitet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Blev ngt fel innan Manne när jag svarade lamellgardiner monterade :smiley16:någon vis man påguiden sa till mig tålamod min vän;)hoppas den blir klar snart mvh Ola.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Blev ngt fel innan Manne när jag svarade lamellgardiner monterade :smiley16:någon vis man påguiden sa till mig tålamod min vän;)hoppas den blir klar snart mvh Ola.Sent from my iPhone using TapatalkSåg inlägget.. Har en svag aning att det kan bli en jobbig sommar för din del.. Dock bara en magkänsla att gå på.. Tiden får utvisa..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Du menar att det blir för mycket ljus insläpp i de stora fönstren?mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Du menar att det blir för mycket ljus insläpp i de stora fönstren?mvh Ola.Vi får se Ola! Tiden får utvisa.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Har plockat fram o bara monterat pumphuvud och alla sladdar som ska in på baksidan.. Jag kan tänka mig att man behöver minst 8cm fritt bakom doserpumpen för att sladdarna ska funka någerlunda , så 8+12+2 är nog det minsta "djup" på hyllan är runt 20cm om man vill kunna ha den stående på en sådan.. För egen del får det bli lite omtänk pga detta.. Vi får se..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
POPOV Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 Har plockat fram o bara monterat pumphuvud och alla sladdar som ska in på baksidan.. [ATTACH]113289[/ATTACH]Jag kan tänka mig att man behöver minst 8cm fritt bakom doserpumpen för att sladdarna ska funka någerlunda , så 8+12+2 är nog det minsta "djup" på hyllan är runt 20cm om man vill kunna ha den stående på en sådan.. För egen del får det bli lite omtänk pga detta.. Vi får se..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSer man den bilden med sladdarna skulle man kunna tro att det är baksidan av en förstärkare... Citera
_Manne_ Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 Många sladdar blir det!!En enkel fråga..Kolla bilden o säg vad min KH dunk ska heta.Eller har jag hjärnsläpp ??Mineral salt , calcium fanns men inte Kh , eller ?!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkEtt tillägg :Först trodde jag att man använde en doserkanal som ATO men det är en separat liten pump som kopplas in med en sladd på baksidan som styrs av givarna.. Så man har verkligen 5 kanaler att leka med..Med vänlig hälsning, Manne Citera
Laggeman Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 Kör du inte KH på kanal 1? Kalcium på kanal 2 och NaCl-fritt salt i kanal 3?*Edit: Så här körde jag:Dunk 1: KalciumkloriddihydratDunk 2: Natriumvätekarbonat (bikarbonat)Dunk 3: Natriumkloridfritt salt (+ ev. Mg.) Citera
_Manne_ Postat 30 mars 2014 Postat 30 mars 2014 Satte pumpen stående på sidan.. Sen när jag kopplade in nya slangar så blev mineral på ettan , Ca på tvåan.. Kh på trean.. Fast jag vet inte vad jag ska döpa den till..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
wrang Postat 31 mars 2014 Författare Postat 31 mars 2014 Har plockat fram o bara monterat pumphuvud och alla sladdar som ska in på baksidan.. [ATTACH]113289[/ATTACH]Jag kan tänka mig att man behöver minst 8cm fritt bakom doserpumpen för att sladdarna ska funka någerlunda , så 8+12+2 är nog det minsta "djup" på hyllan är runt 20cm om man vill kunna ha den stående på en sådan.. För egen del får det bli lite omtänk pga detta.. Vi får se..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack för bilder och information. Tyvärr så verkar den vara för stor för mitt utrymme. Citera
_Manne_ Postat 31 mars 2014 Postat 31 mars 2014 Jag satte min på högkant på ena sidan... Funkade förvånande bra.. När man väl fått in den på plats o programmet hittar den så finns det egentligen ingen anledning till att "se" den.. Men ett hett tips är att planera in alla sladd/slang vägar.. Blir en del..Nu är mina tre kanaler som jag använder kalibrerade o klara.. ATO är testad med float givaren.. Funkar fint..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 3 april 2014 Postat 3 april 2014 Fick bli en core5 pro också! Efter mannes omdöme ! Bara att invänta leverans från drakfisken Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Fick bli en core5 pro också! Efter mannes omdöme ! Bara att invänta leverans från drakfisken Fått den ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Nej dröjt länge nu men varit i kontakt med Hans! Pacific som klöddat men den anländer denne veckan om jag har tur Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 PS verkar vara lite allmänt klöddiga av sig.. Hoppas nu den dyker upp omg!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Dykaren Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 När man talar om trollen... gissa vad som står packat och klart här... Bör vara hos dig innan helgen Micke. Citera
Majki01 Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 När man talar om trollen... gissa vad som står packat och klart här... Bör vara hos dig innan helgen Micke. Jag fick precis mailet hehe ser fram emot att kunna pilla lite haha Citera
_Manne_ Postat 7 maj 2014 Postat 7 maj 2014 Härligt Majk. !!Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.