Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Det är väl knappast nån nyhet längre men Akvarieleasing lägger ner sin butik i sumpan. Grattis till den lyckliga hobbyist som fick köpa deras nästan nya Akvastabil 360 för 1500 spänn. Själv lade jag beslag på två kirurger och en svindyr kejsare som efter rabatt inte var så jättedyr längre.

Men hur som helst, åk dit o fynda!

Trist som tusan för jag tycker att deras butik var bra med väldigt trevliga medarbetare. Hoppas att allt går bra för dem.

Postat

Japp, jag fick det berättat för mig att de troligen återuppstår i en bättre lämpad lokal.

Grattis till den som fyndade 4 Scolymia till halva priset.

Postat

Jag var där igår och plockade upp lite fisk som simmae ensamt kvar i baljorna. Fick tag i en foxface och lite annat så jag är nöjd. Jag fick också berättat för mig att dom troligen återuppstår och har en lokal på g ute vid "e4an" dom ville inte vara mer specifika då det inte var spikat riktigt ännu. Men dom ville ha upp det så snabbt som möjligt så om inget går åt fanders så tror jag vi ser ett återuppståndelse av dom inom inte allt för lång tid :)

Postat

Grymt om de återuppstår nära E4:an, perfekt för den planerade shoppingturen i vinter :) Man bor ju så jäkla långt bort från allt dessvärre.

Postat

Såg något länkat att de skulle ha någon utförsäljning i Kristianstad med den 29e.

Men har inte fått de bekräftat. Men kan vara värt att kolla upp. Verkade vara akvarium och tillbehör då.

Postat

Hehe ja jo, men det är väl rätt relevant för oss hobbyister? Vi kan inte direkt handla fisk och annat av leasingdelen väl?

Men vi får hoppas på en ny butik snart. =)

• 1 månad senare...
  • 5 veckor senare...
Postat

Dom nya lokalerna ligger typ 7 minters promenad från mina föräldrars hus, perfekt!, jag lär bli stammis :D Större lokaler än dom förra också.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...