Gå till innehåll

Bobbit worm på Triton


dr.dator

Rekommenderade inlägg

Ja vilka varelser det är... Vart kom den ifrån - vet du det?

<script type="text/javascript" src="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/bfcdca82/background/helpers/prefilterHelper.js"></script><script type="text/javascript" src="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/bfcdca82/background/helpers/prefilterHelper.js"></script><script type="text/javascript" src="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/bfcdca82/background/helpers/prefilterHelper.js"></script>

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vilka varelser det är... Vart kom den ifrån - vet du det?

Fredrik hade hjälpt en kund att plocka ner ett kar igår och hittat den. Kunden visste tydligen inte heller om att han hade en halvmeter lång mask i karet... Fredrik sa att jag fick ta den om jag ville men jag tackade artigt nej :) Skulle inte vilja ha den i mitt kar men det var onekligen kul att se en i verkligheten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Hej, Jag har hittat en sådan mask i mitt lilla akvarium. Vad ska man göra och hur fångar man den? Jag kan ta upp stenen den bor i, om det skulle finnas något sätt att få ut den ur stenen.

Förslag på hur jag ska göra?

har sett att den äter på mina knappar och mjuk koraller i akvariet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...