Tedb Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Mja Jag har läst en hel del om dom. Lever i par på en å samma plats. Lever i ca 15 år. Men så e de det där med å kunna ha lite andra små fiskar å de blir ju svårare för de e ju riktiga rovdjur.
crille Postat 19 januari 2006 Författare Postat 19 januari 2006 exakt,ibland blir man lite sugen på fish only,som svärd hade planer på innan superkaret,haft lite tryckare och muränor,och andra tuffingar,för dom är ju ofta både snygga och intressanta.
crille Postat 19 januari 2006 Författare Postat 19 januari 2006 Helhäftigt, crille!!! den verkar nästan tam,kommer fram o tittar när man går fram til rutan,tror väl det är mat på gång....hittade en bra artikel om drakar,http://saltvattensguiden.temp.box.se/fiskar_artikel_visa2.asp?NR=161&KAPITEL=Drakfiskar
crille Postat 19 januari 2006 Författare Postat 19 januari 2006 svårflörtad linneatus,hinner sällan fota den.
Vargklo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 den verkar nästan tam,kommer fram o tittar när man går fram til rutan,tror väl det är mat på gång....hittade en bra artikel om drakar,http://saltvattensguiden.temp.box.se/fiskar_artikel_visa2.asp?NR=161&KAPITEL=DrakfiskarCrille,Jag kanske har missat det, men har du berättat för oss vilket fiskbestånd du planerar i samma kar som en drakfisk? Nyfiken...
crille Postat 20 januari 2006 Författare Postat 20 januari 2006 Crille,Jag kanske har missat det, men har du berättat för oss vilket fiskbestånd du planerar i samma kar som en drakfisk? Nyfiken...nja det är samma gäng som i det gamla,sohal linneatus flavecens scopas tennentis 2clowner ett gäng kardinalertvå blue devil,samt två olika mandariner,nu blir förhoppningsvis inte draken så jättestor då det är en dvärgart,får väl se hur det går,den har redan blivit frugan o ungarnas favorit,eftersom han alltid kommer fram.
crille Postat 20 januari 2006 Författare Postat 20 januari 2006 pyjamas,Sphaeramia Nematopterus,ganska stora
crille Postat 20 januari 2006 Författare Postat 20 januari 2006 börjar komma iordning,ska justera stenen lite,men vill ej rota runt för mycket nu.
crille Postat 30 januari 2006 Författare Postat 30 januari 2006 lite mys mellan drakfisk o räka,räkan har faktiskt putsat på den.
crille Postat 1 mars 2006 Författare Postat 1 mars 2006 denna filur har jag studerat många nätter,verkar inte vara skadlig,sitter mest på samma ställe,rör inte fiskar o räkor,fast dom är precis framför. id någon
crille Postat 2 mars 2006 Författare Postat 2 mars 2006 ja jag brukar kolla in den,men jag tror det är en teddy bear crab,i så fall ska den vara ganska säker,men man vet aldrig..........
crille Postat 2 mars 2006 Författare Postat 2 mars 2006 tycker det är lite överdrivet med skräcken för håriga krabbor,jag har iaktagit den i ett halvår olika tider på nätterna,och aldrig sett den göra något,vill se bevis innan den åker ut.http://www.saltwaterfish.com/m-inverts/Teddy-Bear-Crab.html
crille Postat 3 mars 2006 Författare Postat 3 mars 2006 var hos laserbengan igår,alltid lika trevligt,fick några fraggar från hans urskog av hystrix och acropora,ska be honom lägga upp bilder på sitt kar.
crille Postat 15 mars 2006 Författare Postat 15 mars 2006 från mitt akvarum,ska i mer ls innan jag är nöjd.
Capote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Mycket vackert ex av Sohal! Lineatus också, har du haft den länge? Jag tycker Lineatusen är en svår kirurg!Grattis!
crille Postat 15 mars 2006 Författare Postat 15 mars 2006 man tackar,ja sohalen är fin,stod och valde länge hos bengt på marin-akvariet innan det blev denna,har haft båda ett år ungefär,sohalen var först,linneatusen, äter väldigt bra och är pigg men växer ej så mycket,får se hur länge detgår den ska ju tillhöra dom svårare,själv tror jag matens sammansättning är viktig,det kan ju vara något vi ej tillför i maten.jag har börjat tillföra lax i räkmixen,tror det behövs lite fett i maten.
crille Postat 16 mars 2006 Författare Postat 16 mars 2006 hade besök av arash och laserbengan,arash fotade
Laserbengan Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 WoW vilken bild!Kul att se ditt kar! Draken är coolast...hehe
crille Postat 16 mars 2006 Författare Postat 16 mars 2006 hehe,tack för fraggara ,dom är på plats,duktig fotograf Arash
Rekommenderade inlägg