Gå till innehåll

Crilles projekt - Ca 962liter hörnakvarium


crille

Rekommenderade inlägg

  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

den verkar nästan tam,kommer fram o tittar när man går fram til rutan,tror väl det är mat på gång....

hittade en bra artikel om drakar,http://saltvattensguiden.temp.box.se/fiskar_artikel_visa2.asp?NR=161&KAPITEL=Drakfiskar

Crille,

Jag kanske har missat det, men har du berättat för oss vilket fiskbestånd du planerar i samma kar som en drakfisk? Nyfiken...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Crille,

Jag kanske har missat det, men har du berättat för oss vilket fiskbestånd du planerar i samma kar som en drakfisk? Nyfiken...

nja det är samma gäng som i det gamla,sohal linneatus flavecens scopas tennentis 2clowner ett gäng kardinaler

två blue devil,samt två olika mandariner,nu blir förhoppningsvis inte draken så jättestor då det är en dvärgart,

får väl se hur det går,den har redan blivit frugan o ungarnas favorit,eftersom han alltid kommer fram.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

man tackar,ja sohalen är fin,stod och valde länge hos bengt på marin-akvariet innan det blev denna,har haft båda ett år ungefär,sohalen var först,linneatusen, äter väldigt bra och är pigg men växer ej så mycket,får se hur länge det

går den ska ju tillhöra dom svårare,själv tror jag matens sammansättning är viktig,det kan ju vara något vi ej tillför i maten.jag har börjat tillföra lax i räkmixen,tror det behövs lite fett i maten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...