runstenen Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 Varit väldigt dålig på att posta bilder och fått skäll för detta Mest pga att jag inte får till några bra bilder. Här kommer iaf några mobilbilder på karet. Tot ca 900 liter saltvatten. Får se hur länge jag orkar blanda balling. Höjde Kh till 550ml / dygn precis .. 12 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niklasberglund Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 Snyggt! helt magiska färger, sanslöst coolt med all det gröna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 24 oktober 2017 Författare Dela Postat 24 oktober 2017 3 minuter sedan, Niklasberglund sa: Snyggt! helt magiska färger, sanslöst coolt med all det gröna Tack. Ja det finns fler färger men som sagt svårt att fota. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j0nas Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 Äntligen! Grymt fint ☺ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niklasberglund Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 4 minuter sedan, runstenen sa: Tack. Ja det finns fler färger men som sagt svårt att fota. Jadå dom såg jag också Det var inget negativt att jag lyfte mängden grönt! Snarare en komplimang Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 Fint! Vad är det för gul sps bak till höger? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jarecki68 Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 Väldigt fint Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 24 oktober 2017 Dela Postat 24 oktober 2017 21 minuter sedan, Strikt sa: Fint! Vad är det för gul sps bak till höger? +1 på den. Den gula ser otroligt snygg ut. Någon montipora? Riktigt snyggt i övrigt med. Kul med bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 24 oktober 2017 Författare Dela Postat 24 oktober 2017 1 timme sedan, irwin_fletch sa: +1 på den. Den gula ser otroligt snygg ut. Någon montipora? Riktigt snyggt i övrigt med. Kul med bilder. Det är en Setosa. Mer knallorange irl. Tack för pepp alla ! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 9 november 2017 Författare Dela Postat 9 november 2017 Höjde kh ballingen ( FM Balling light ) till 785ml / dygn precis. Undrar vad det kan stanna på. Sjuklig åtgång ... 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rameau Postat 9 november 2017 Dela Postat 9 november 2017 Ja det var rejält! Haha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 9 november 2017 Dela Postat 9 november 2017 har du sjukt mycket tillväxt också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 9 november 2017 Författare Dela Postat 9 november 2017 56 minuter sedan, nike83 sa: har du sjukt mycket tillväxt också? Ja på vissa ställen är det närmast sjukt ... 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Update? Vill ha bättre bilder på dina fraggar eller snarare kolonierna de hårda pinnarna kommer ifrån innan du får skicka en låda till mig 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 21 januari 2018 Författare Dela Postat 21 januari 2018 12 timmar sedan, danne031 sa: Update? Vill ha bättre bilder på dina fraggar eller snarare kolonierna de hårda pinnarna kommer ifrån innan du får skicka en låda till mig Jo men det kanske är dags för lite nya bilder snart 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 30 januari 2018 Författare Dela Postat 30 januari 2018 Lite nya bilder. Växer på fint. Svårt att fota som vanligt 14 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johnny Tveit Postat 30 januari 2018 Dela Postat 30 januari 2018 Grymt snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alessandro Postat 30 januari 2018 Dela Postat 30 januari 2018 Snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 30 januari 2018 Dela Postat 30 januari 2018 Superfint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jingfee Postat 30 januari 2018 Dela Postat 30 januari 2018 Jag ställer mig i kö ifall du börjar få för mycket av något 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 31 januari 2018 Dela Postat 31 januari 2018 Vansinnigt fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 21 april 2018 Författare Dela Postat 21 april 2018 Liten bildbomb. Fått en ny jobblur ( Iphone 6S ) som jag använt med lite moddar. 11 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jarecki68 Postat 21 april 2018 Dela Postat 21 april 2018 Grymt!!!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keller Postat 22 april 2018 Dela Postat 22 april 2018 Satan i gatan. Otroligt snygga koraller! Vad har du för lyse? Bevisligen funkar det ju ganska bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
runstenen Postat 22 april 2018 Författare Dela Postat 22 april 2018 10 minuter sedan, Keller sa: Satan i gatan. Otroligt snygga koraller! Vad har du för lyse? Bevisligen funkar det ju ganska bra. AI Hydra 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.