Vargklo Postat 23 december 2007 Dela Postat 23 december 2007 Kejsaren jag vill ha har jag bara sett en gång i ett akvarie och de va då jag blev fast i den,jag såg den hos Janne så nu får du fundera Calle.PatrikHmmm,Efter att ha surfat igenom Jannes gamla tråd (som saknar bilder...) gissar jag på diacanthus - http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?pcatid=422&N=0Navarchus kan det ju knappast vara, eftersom då hade du nog tagit exemplaret från lokala butiken innan jag gjorde det.Ge mig gärna ditt perspektiv på min andra fråga - om det kommer att funka att lägga till en kejsare i ett kar med en stor sohal som redan är kung. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 23 december 2007 Författare Dela Postat 23 december 2007 Helt rätt Calle,vad det gäller Sohalen så tycker jag att den e ganska snäll men när den får sina tokspel då e alla andra fiskar som bort blåsta i karet,så det finns ställen att göma sig på.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 24 december 2007 Dela Postat 24 december 2007 Kul,Nu blir jag intresserad. Vilken sorts kejsare har du tänkt dig? Du har ju kunnat se ett par stycken passera den lokala butiken innan jag tog dem. Jag funderar på om jag ska våga släppa över en av dem (imperator, navarchus eller annularis) till revkaret, men jag är fundersam på hur min stora sohal kommer att ta emot nykomlingen. Jag är nyfiken på hur du funderar här.Jag släppte i en Navarchus till mitt rev efter att min Sohal hade gått in sig där i över ett år och den har inte rört kejsaren på ett halvår nu så jag tror inte det ska vara något problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Lite nya bilder.se där ja...riktigt snygga färger du fått till!! stiligt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 januari 2008 Författare Dela Postat 6 januari 2008 En liten film.Patrikhttp://www.putfile.com/sundbyberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 En liten film.Patrikhttp://www.putfile.com/sundbybergSnyggt slut, man satt på helspänn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Kul perspektiv att filma ovanifrån. Det kändes nästan som om man snorklade Berätta om vilken tekniskt utrustning du använde! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 januari 2008 Författare Dela Postat 6 januari 2008 Jag tejpade kameran på en grej jag lånade hos min lokala..Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Tyckte slutet var lite läskigt ! känns som om man såg samme fule fisk på triton i lördags ! Fina stora koraller och Sohalen var inte mager den heller Men Patrick när får vi se film framifrån, du har ju trotts allt low iron... ! MVh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 januari 2008 Författare Dela Postat 6 januari 2008 Jag ska lura över Christer.T och Ove.B någon gång så det blir lite kvalite.Eller så faller lotten på mig att ha nästa stockholms träff med pub runda efter.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Jahapp, ännu en sömnlös natt då..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Jag ska lura över Christer.T och Ove.B någon gång så det blir lite kvalite.Eller så faller lotten på mig att ha nästa stockholms träff med pub runda efter.PatrikChrister och Ove, ni har besöksförbud i Sumpan!!!Nu ska jag se film! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 januari 2008 Författare Dela Postat 6 januari 2008 Kanske i morgon Sillen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Dom fick ju inte åka dit, du skulle ju ha nästa träff ju! ;)Filmen visar ju vilka fina koraller du har. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Pubrunda låter väldigt trevligt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 januari 2008 Författare Dela Postat 6 januari 2008 Får du ledigt hemmifrån Stefan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Såg filmen. Fan vad fint det har blivit... NU är det verkligen daxs för pubrunda.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 6 januari 2008 Dela Postat 6 januari 2008 Pappa har varit snäll i Jul så det skall nog inte vara några problem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 januari 2008 Författare Dela Postat 6 januari 2008 Ja tänk va jul spriten kan göra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Patrik jag kollade igenom bilderna på ditt fina kar men saknar din läckra mussla ? hade gett en fot för den förresten så gillade jag din poolbakgrund medMvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Såg filmen. Fan vad fint det har blivit... NU är det verkligen daxs för pubrunda..Kan bara hålla med och då slipper du ge en hälsningsnlick till någon som du inte kan placera när du är hos handlarn. Hade familjen med så jag hann inte hälsa ordentligt i helgen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Den här gången ska jag oxå med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 7 januari 2008 Författare Dela Postat 7 januari 2008 En snabb simmare.Patrikhttp://media.putfile.com/Sohal-Tang Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Var det mot sig själv i spegeln som den gjorde sina tjurrusningar?Snyggt akvarium iallafall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 7 januari 2008 Författare Dela Postat 7 januari 2008 Christian den tigger bara lite mat,mycket vatten på parketten så får den mera mat för att lugna sig.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.