Joru Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Oj... vilken skillnad! Jättebra jobbat Wrang! Citera
Laggeman Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Fint har det blivit.Tycker iofs att den röda fisken uppe till höger kunde ersatts av en annan, typ en Moorish eller nåt mer färgglatt. Citera
Dave Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Allright! Mycket bra enhetlig framsida, dock hade jag (frilansfotograf o grafisk designer) funderat på alternativ placering eller borttagning av alla dessa stjöstjärnor. MEN är du nöjd så är det så, du e duktig med grafiken, utan tvekan! Klart lyft av sidan!Dave Citera
Hultis Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 riktigt snyggt! jag trodde först att det blivit nåt fel med genvägen så att jag hamnade helstôlligt tills jag tittade en gång till extra noga hehe. blev hel impad asså! Citera
wrang Postat 8 augusti 2006 Författare Postat 8 augusti 2006 Tack ännu en gång jag känner mig jätte nöjd med designen själv Citera
acuario Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag retar mig på en sak och det var likadant innan den ny layouten kom och det är när man klickar på köp & sälj så finns det inte start i undermenyn. Jag vill komma till start köp och sälj direkt. Kan du lägga in detta? snälla Christian. Citera
Capote Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Ytterligare en detalj.Man får upp alla annonser bland trådarna. Det var så på förra desigen också men det har väl inte alltid varit så? Jag tycker det är bättre om de bara syns under köp & sälj. Citera
Laggeman Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag tycker det är en bra grej! På det viset missar man inga annonser. Citera
Jaken Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Jag har kanske missat förklaringen helt i någon annan tråd, men;Vart är reklam-bannern nu? Citera
wrang Postat 10 augusti 2006 Författare Postat 10 augusti 2006 J.Svärd: FixatCapote: Efterfrågan efter detta innan för länge sedan var aktuell så det ligger kvar efter dettaJaken: <strike>Letar efter felet. Kom upp efter att serven var nere igår vid det stora Åskovädret. Fixade det men nu var det samma igen imorse. Får kolla på det igen då jag kommer hem</strike>Edit:Löste detta så nu skall den vara tillbaka. Beklagar det inträffade Citera
norsken Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Detta är värdens grymmaste sida, så mycket gledje och nytta jag har av denna sida går innte att beskriva och nu med ny fräch design det är bara för mycket.Underbart jobbat Citera
ramq Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jag har varit bortrest ett tag så jag har haft en "break" från SVG ett tag. Gillar dock förändringen, det ser verkligen jättebra ut.Tack Wrang (och ni andra) som kämpar för SVG. Citera
jens karlskrona Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Brukar glömma att glida in i galleriet och missar massa saker!!!Ska jag strunta i att glömma det i fortsättningen, eller kan nya foton tänkaskomma med som nya inlägg i forumet???Stressad & glömsk är jag så jag har inte heller berättat vad jag tycker om nya designen Christian. Men den ser proffsig och fin ut, finare än dom flesta utländska saltforumen såklart....... Tack. Citera
Roger_w Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Men...öhhh...får det verkligen gå till så här.....man är inte inloggad på nån vecka för man har semester å så kommer man tillbaka till det här Toppentjusigt är det iaf /Roger Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.