Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 har tänkt en till rev pelare oxå där den lilla högen är nu så man får lite djup i det hela.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Riktigt snyggt. Gillar uppbyggnaden av Ls:en Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 har tänkt en till rev pelare oxå där den lilla högen är nu så man får lite djup i det hela..grymt upplägg.Du kanske kan gömma streampumpen bakom denna pelare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
andreassofus Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 det där blev riktigt bra tycker jag.. snyggt ljus oxå tycker jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Tjusigt!Jag som inte är så erfaren undrar varför du skapar sim utrymme bakom LSn? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 läckert! nu börjar det likna något! har du tyg som bakgrund? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 Riktigt snyggt. Gillar uppbyggnaden av Ls:en tackar, ja om du visste vad jag har krånglat med den.. grejade i 3 dagar tror jag, sista dagen hade jag så ont i fingrarna att jag inte kunde ta i nåt! helt skinn flådd och jag har fortfarande märken kvar.. *suck Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 grymt upplägg.Du kanske kan gömma streampumpen bakom denna pelare.tack! stream pumparna kommer att hamna lite gömda i varsitt hörn så småningom tror jag? jag kommer nog hamna i underkant med cirkulationen ändå, blir det en tredje nån gång kanske så blir det nog bakom pelaren i mitten?? annars väntar jag på magnet fästena som var restade vi en leverans. dom ligger bara där så länge och jag har provat få dit orginal fästena men gav upp.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 det där blev riktigt bra tycker jag.. snyggt ljus oxå tycker jag.tack! ljuset blev helt klart bättre i detta karet än i det förra iaf, men det ska dit en till ramp med 4 rör. och nu lyser det bara rakt ut i rummet oxå så det ska nog räcka till sen med 8x80WTjusigt!Jag som inte är så erfaren undrar varför du skapar sim utrymme bakom LSn?tack! vilket menar du? den tänkta rev pelaren eller rören som du ser? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 läckert! nu börjar det likna något! har du tyg som bakgrund?tack! hehe ja det fick bli ett provisoriskt lakarn för foto sessionen det såg inte så bra ut med all bröte som ligger i pann rummet bakom.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Jag menar de gråa rören! Jag tycker som dig och många fler att det är snyggt med stort djup vilket du tydlige eftersträvar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Snyggt Anders!Vad var det för rör du använde i armaturen nu igen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 Jag menar de gråa rören! Jag tycker som dig och många fler att det är snyggt med stort djup vilket du tydlige eftersträvar!jaså, det räckte inte riktigt till med stenen och sen att det är ett ypperligt hjälp medel om man vill ha lite billigare volym. kruxet är bara att kunna täcka pvc:n bakom. är det inbyggt så går djupet före längden tycker jag. hade jag haft bredare dörr poster så hade det blivit 85-90 djupt som jag funderade på först Snyggt Anders!Vad var det för rör du använde i armaturen nu igen?tackar! det sitter 2 st gisenmann aquablue+ 15K, 1 st gisenmann actinic+ 22K och ett AM nånting 10K. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Blir ju skitbra det här anders! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
reefer6 Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 fan anders det blev ju bra med avlopps rören Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wOOfer Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Snyggt, får nog planera in ett besök väldigt snart.. :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 Blir ju skitbra det här anders!ja efter många om och men blev det skapligt..fan anders det blev ju bra med avlopps rörenjadå, ska försöka få ner en liten maxijet pump i nåt hål oxå så skiten försvinner men annars gick det hyffsat. Snyggt, får nog planera in ett besök väldigt snart.. :-)tackar, ja det tycker ja att du får göra! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
simon Postat 10 januari 2007 Dela Postat 10 januari 2007 Mycket snyggt inrett Anders! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 januari 2007 Författare Dela Postat 10 januari 2007 Mycket snyggt inrett Anders!tackar för feedbacken.. roligt att höra att man lyckats! nu behöver jag inte fundera nåt mer på att göra om det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Doris Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 Ser mycket bra ut Anders , Ja får samla ihop gubbarna o åka ner till dig snart o titta . Du får nog investera i 2 stolar till tror ja Heheh Magnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 11 januari 2007 Författare Dela Postat 11 januari 2007 Ser mycket bra ut Anders , Ja får samla ihop gubbarna o åka ner till dig snart o titta . Du får nog investera i 2 stolar till tror ja Heheh Magnustackar! tackar för den fina stenen oxå det tycker jag du gör rätt i, ang stolarna är det lugnt. har en stor hörn soffa precis bakom där jag stod när jag fota då får jag sätta fart med bar bygget oxå då under tiden så det finns dryck till er när ni kommer hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Doris Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 oOO,Bar, Då kanske jag får skaffa en chafför som får köra då , Som ja inte får stå o dricka saft Hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wOOfer Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 oOO,Bar, Då kanske jag får skaffa en chafför som får köra då , Som ja inte får stå o dricka saft HeheJag vill inte köra :-)Vi får väl natta över hehehehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
andreassofus Postat 11 januari 2007 Dela Postat 11 januari 2007 vore kul att komma så jag får träffa er andra från värmland Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 11 januari 2007 Författare Dela Postat 11 januari 2007 oOO,Bar, Då kanske jag får skaffa en chafför som får köra då , Som ja inte får stå o dricka saft Hehehehe nej det vore ju rena döden att få vara chaffis! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.