Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

nu e flytten avklarad och en del av sakerna jag har beställt har kommit

i morgon ska jag hämta 100kg LS. och på torsdag kommer karet

bifogar lite bilder

skummare mce 600

tunze nano stream 6045

bänken och 2 st soon to be revpelare

post-854-14468913457004_thumb.jpg

post-854-1446891345714_thumb.jpg

post-854-14468913457359_thumb.jpg

post-854-14468913457502_thumb.jpg

• Svar 232
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

då hann man med att snickra lite i eftermiddag igen-- bänken e snart klar ska bara kläs in i björk plywood lackas och betsas

post-854-14468913458691_thumb.jpg

Postat

Hej Joney! Kul att se att ditt nya projekt e på g och att du kommit tillbaka efter ditt förra missöde.. Ser även att du har flytta till lite större. Fåt väl ta och komma förbi nån dag när burken har börjat att rulla. Sen får vi väl byta fraggar igen i framtiden. Jag fick utav dig 2st fraggar av din Acropora som var gul/grön med beiga toppar.Dom lever och växer så det knackar så den kan du få tillbaka av.

Postat
Hej Joney! Kul att se att ditt nya projekt e på g och att du kommit tillbaka efter ditt förra missöde.. Ser även att du har flytta till lite större. Fåt väl ta och komma förbi nån dag när burken har börjat att rulla. Sen får vi väl byta fraggar igen i framtiden. Jag fick utav dig 2st fraggar av din Acropora som var gul/grön med beiga toppar.Dom lever och växer så det knackar så den kan du få tillbaka av.

trevligt ,trevligt.. jo har flyttat till lite större nu i helgen.. det e bara komma förbi när du vill sen och fraggar e bara en bonus.. kaffet puttrar.. mvh

Postat
då hann man med att snickra lite i eftermiddag igen-- bänken e snart klar ska bara kläs in i björk plywood lackas och betsas

haha måste dra en kul grej Banana man

Är det inte paketen man lackar och klär granen så härs års.

Kul med kubkar skall bli kul att se hur det blir sedan inklädd och klar

Postat
Hej!

Blir kalas det här :)

När tänkte du hämta armaturen?

tjena chrille jag ska åka bort en vecka nu men efter det om det går bra,,mvh

Postat

var tidig i år..

nu har jag hämtat ca 100kg ls igår

25kg tropic marin salt

och 20 kg sand

och akvariet kommer om exakt 6 timmar.. så kvällen och jul helgen e räddad...

post-854-14468913460124_thumb.jpg

Postat

kul att se hur upplever du det själv nu då??

Ser ut att vara massa plats över. Tycker det ser snyggt ut med den öppna vattenytan över revpelaren.

Skall du måla bakrutan eller sätta nån bakfilm etc

Postat

jag har börjat måla bakrutan i turkos... första intrycket när jag hämta tanken var f*n vad stor den är. plan en är att ha mycket sim yta pga av fiskvalet.

• Skapa Ny...