Jaken Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Håller med fullständigt. Sitt inte där hemma i stugorna och tro att de största, vackraste akvarierna finns här på guiden. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Min erfarenhet är att bara en bråkdel av saltvattensakvaristerna finns här på guiden! Det glöms ofta bort...Det tror jag också... men jag hoppas det blir fler...... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joaslim Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Shit vad 1000 l ser litet ut när man ser huvudkaret.Och då är 1000 l e en fantasi siffra för dom flesta.GRYMT !!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Hadde vart kul att veta lite mer hur det sköts och hur sumpen ser ut 1000L sump för mig är jätte stor å man ser bara en bråkdel av den på fotona Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 9 december 2006 Författare Dela Postat 9 december 2006 Största delen av sumpen är täknik men akvarie delen är endå 300L. Jag ska fixa mer bilder på sumpen Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 10 december 2006 Författare Dela Postat 10 december 2006 Här kommer 2 bilder till Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
denuo Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 otroligt snyggt! Sjukt stort akvarium.... hur fick han in det överhuvudtaget =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 10 december 2006 Författare Dela Postat 10 december 2006 tror att dom plockade ut stora fönstret i vardags rumet. Tur att han bor på nedre botten Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 brukar inte såna här monsterkar byggas på plats? lär ju ha vägt som ett mindre hus! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Ja vikten hade vart kul att få reda på. Samt vilken tjocklek på glas och så vidare. Kul att veta den dagen man ska flytta till hus kommer... En bild på belysningen hade också vart kul o få. Hälsa och tacka så mycket, ger fortsatt inspiration sånt här! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Tycker det är ett riktigt intressant projekt det där! Hade ett tag planer på att göra ett litet fönster till min sump jag med, men det blev inte av iom att min returpump står ivägen där Men det är ett imponerande projekt! Helt klart. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Jättesnyggt och gillar också vad han gjort med sumpen. Tror nog detta är ett kar man uppleva live för att uppskatta det fullt ut. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
simon Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Jättefint kar, bra balans på sandyta/simyta och LS. Säkert en njutninga att se live!MVH Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 mycket vackert! och fint ljus, men man förstår nog inte vidden av storleken förrän man ser det live skulle jag tro? jag kunde då inte ha gissat mig till liter antalet om det inte hade stått nånstans. är det iaf! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kingfelt Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Riktigt vackert.Känns inte som att tvn kommer att slitas ut innom en snar framtid.-Richard Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 10 december 2006 Författare Dela Postat 10 december 2006 Laddar opp några bilder på lite av korallerna i burken. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Hans Euphyllior är riktigt häfftiga! De ser mer ut som sånna där pompom grejer som hejaklacksledare har i USA än koraller!Hans röda Montiopora går inte av för hackor heller, den är riktigt stor. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Doggemann Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Ett kar i världsklass skithäftigt ,och det har jag sett live kanon Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Jag gissar att det var 300*80*80 och en sump på över 1000 liter... Slå det om ni kanJa det var ju sumpen då... c:a 700l större. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 det här akvariumet skulle vara skoj att se live.Berätt gärna vad han använder för teknik.Och hur han sköter det.MVH Jocke Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Jag undrar hur mycket pengar han har lagt på detta kar VÄLDIGT nice!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 15 december 2006 Författare Dela Postat 15 december 2006 här kommer rätta måtten på karet 300*90*75 och sunpen är 1100L varav akvarie delen 512,5L Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 15 december 2006 Författare Dela Postat 15 december 2006 det var någon som undrade om belysningen och det är GIESEMANN 260 2stk. 4*250W,inbyggd blå ljus och moonligt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 15 december 2006 Dela Postat 15 december 2006 Har han köpt karet och möbel genom korallfisken?. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 15 december 2006 Författare Dela Postat 15 december 2006 Karet är köpt där möbeln är det hanns bror som har byggt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg