Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Min erfarenhet är att bara en bråkdel av saltvattensakvaristerna finns här på guiden! Det glöms ofta bort...

Det tror jag också... men jag hoppas det blir fler......

Postat

Hadde vart kul att veta lite mer hur det sköts och hur sumpen ser ut 1000L sump för mig är jätte stor å man ser bara en bråkdel av den på fotona

Postat

Ja vikten hade vart kul att få reda på. Samt vilken tjocklek på glas och så vidare. :) Kul att veta den dagen man ska flytta till hus kommer... ;)

En bild på belysningen hade också vart kul o få. Hälsa och tacka så mycket, ger fortsatt inspiration sånt här!

Postat

Tycker det är ett riktigt intressant projekt det där! :)

Hade ett tag planer på att göra ett litet fönster till min sump jag med, men det blev inte av iom att min returpump står ivägen där :(

Men det är ett imponerande projekt! Helt klart.

Postat

mycket vackert! och fint ljus, men man förstår nog inte vidden av storleken förrän man ser det live skulle jag tro? jag kunde då inte ha gissat mig till liter antalet om det inte hade stått nånstans. :smiley20: är det iaf!

Postat

Hans Euphyllior är riktigt häfftiga!

De ser mer ut som sånna där pompom grejer som hejaklacksledare har i USA än koraller!

Hans röda Montiopora går inte av för hackor heller, den är riktigt stor.

Postat
Jag gissar att det var 300*80*80 och en sump på över 1000 liter... Slå det om ni kan

Ja det var ju sumpen då... c:a 700l större. :ler:

• Skapa Ny...