BroderIsak Postat 18 juli 2007 Dela Postat 18 juli 2007 jag skulle kunna ta november månad om det är ok ?lite algproblem nu ska ta tag i det först sen får det gärna växa till sig lite till.mvhBRA JONEY!!!!Kul att du vill visa upp din burk fast du har startat den ganska så nyligen. Själv har jag tappat mycket koraller för att jag inte har haft tid,Men den är på G igen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 18 juli 2007 Dela Postat 18 juli 2007 Håller med Stefan!Kul att ni hakar på trenden, fler som vill vara med i gänget som visar upp sitt akvarium under premier året av månadens akvarium?Inte många chanser kvar nu! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jonas74 Postat 18 juli 2007 Dela Postat 18 juli 2007 Hej alla jag har ju varit kanska tyst om mitt akvarium så jag kan väll ta December månad om det är ok med er.Det vore lite kul att vissa hur mitt ser ut då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 18 juli 2007 Dela Postat 18 juli 2007 Jätte kul Jonas att du vill visa din burk fast det är bara början av det.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jonas74 Postat 19 juli 2007 Dela Postat 19 juli 2007 Tack Broderisak jag hoppas det kommer att se bra ut då med många olika koraller och fiskar då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 vad hände med detta då..? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 vad hände med detta då..?hur går detta till?? föreslår/nominerar man andra eller sej själv. känns ju lite konstigt att föreslå sej själv, de vill man nog skall komma från nån opartisk...eller hur brukar ni göra??Spontant tycker jag pwins kar, inte minst pgr av sällsynt fiskrikedom;)Jonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Man får ju lätt mindervärdeskomplex om man inte kör stenhårt med SPS och 1000 tillsatser Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jonas.Det går utmärkt att föreslå sig själv.. Detta är inte tänkt som nån tävling eller nåt som bara "de snyggaste" ska vara med i.Så om du vill visa ditt kar mer utförligt och i artikelform tycker jag absolut du ska föreslå dig själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Man får ju lätt mindervärdeskomplex om man inte kör stenhårt med SPS och 1000 tillsatser nejda..olika typer av akvarium är berikande... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jonas.Det går utmärkt att föreslå sig själv.. Detta är inte tänkt som nån tävling eller nåt som bara "de snyggaste" ska vara med i.Så om du vill visa ditt kar mer utförligt och i artikelform tycker jag absolut du ska föreslå dig själv.Oj...ja, då slår jag nog till, o föreslår mej själv i denna stund!(läser nån moderator detta???)....dock med blygsamhetens rodnad över mina kinder.Vill ni/"styrelsen" meddela mej om ni accepterar eller inte, o ge mej vidare instruktioner, så skall detta bli jättekul:ler:. Akvariet är knappt 4 månader gammalt, o mest fraggar, så jag har full förståelse för om ni tycker jag skall vänta lite;)..den feedbacken tål jag;)MvhJonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jag kan också gärna göra någon annan månad eftersom jag är så stolt över mitt nybörjarbygge! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Roligt att denna tråden fick liv igen, vore jätteskoj om ni, Jonas och Mattias lade upp era akvarier som "Månaden akvarium".Skulle gärna göra det själv, men lite längre fram, nu är det alderles för nystartat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 hur går detta till skriver man bara om sitt akvarium i nåt inläg elr skikar man bara några bilder? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 ok jag drar mig ur iden om att skriva om mit för när jag va inne o kålla på dem andras va det extreme, mit kar e inte lika snyggt som doms. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Kan aldrig tänka mig att tanken med detta skall vara att enbart de dyraste karen, eller de största karen, eller de äldsta karen, eller de nyaste karen, eller de mest teknikdrivna karen, eller................ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jag ska ta mig en funderare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Roligt att denna tråden fick liv igen, vore jätteskoj om ni, Jonas och Mattias lade upp era akvarier som "Månaden akvarium".Skulle gärna göra det själv, men lite längre fram, nu är det alderles för nystartat.Jag svarar ja som sagt, men behöver ëtt ok från moderator o information hur jag skall bära mej åt praktiskt. tar jag bilderna själv?...kan nog gå btra, lånar isåfall en systemdigitalkamera. finns de en mall med de rubriker ni vill ha? Återkom!JOnas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Kul med intresse. Den tidigare lösningen krävde dessvärre html-kodning för att göra artikeln, vilket gjorde det hela lite omständligt. Vi tappade dessutom vår ambitiöse html-kodare vid årsskiftet. Men vi kollar på saken och återkommer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 För att förtydliga det jag sade ovan, vi tycker det är kul med intresset och vi kommer att återkomma med ett upplägg inom kort! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 jag röstar i varjefall på trilobites kar mycket vackert ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 För att förtydliga det jag sade ovan, vi tycker det är kul med intresset och vi kommer att återkomma med ett upplägg inom kort!uppfattat;)...blir de nåt, så ställer jag upp. inväntar besked. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Kul ! Tycker alla e värda o dyka upp av de som ställt upp finns ju myckett som kan stå i månadens kar.. Bläckis e 16.. Jonas start har varit grymm trilobite har fått till ettt snyggt kar osv osv....vilket gör det lite varierande o roligt...Men jag har för mig att det redan fanns en lista på folk som sagt att de skulle ha ställt upp ?! vart har alla de tagit vägen... ? Jörgen klart du också ska ställa dig i skaran du är ju en av våra färggrannaste klickar Iallfall kul att detta e på G igen och att folk tar initiative o visar intresse Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag kan tänka mig som sagt ställa upp men akvariet visar jag ju redan i en trådoch där finns det massor av bilder och info så just därför är jag lite tveksam. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Som Calle skriver uppskattar vi intresset och det behöver inte var adet bästa, snyggaste, dyraste eller vad ni vill som värtsa. Det vi söker är intressant lösning som kan insperera andra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.