nike83 Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 jag tycker det vore otroligt kul om detta kunde starta igen.tror det kan vara en mycket bra inspiration för både nybörjare, och mer "etablerade" akvarister! Citera
ormet Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Ge mig 8 månader from idag så är jag gärna Månadens Akvarium! Citera
Fildur Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Ge mig 8 månader from idag så är jag gärna Månadens Akvarium! Om du får ihop det som i din inspirationlänk nr2 om dessa 8 månader så håller jag helt klart med, lycka till! :-) Citera
ormet Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Så högt vågar jag inte sikta :-)Denadai är min största idol hehe/sent from phone Citera
Bekolsyra Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Om ni efterlyser nomineringar så går det nog lättare..Tycker att idén med månadens akvarium är superkul, måste stimulera det! Det känns lite fel att anmäla sig som intressent, då det lätt kan uppfattas som själviskt och självgott. Istället så anser jag att folk kan nominera andra, och när man får in en nominering, då kan man fråga den nominerade om den är intresserad av att ställa upp. Om inget annat så blir man nog förbaskat glad av en nominering!Talar nog för de flesta att alla kan nominera minst ett kar på rak arm.Hoppas att vi får något snart/Oskar Citera
ormet Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Det är ok Bekolsyra, jag är båda självgod, självupptagen och bäst. Det inte bara uppfattas så. Citera
Bekolsyra Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Det var inte riktat mot någon Ormet, snarare en observation mot Jantelagens svenskar..Bra att någon vågar sticka ut och ta för sig!Ingen har sagt att man inte kan anmäla intresse samt att nomineringar kan ske på samma gång./OskarSkickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2 Citera
ormet Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 Klart man ska kunna nominera andra, jag hoppas bara det hela drar igång snart. Det finns så många här jag skulle vilja läsa om deras metodik & filosofi i artikelform så att säga. Citera
petnym Postat 25 september 2013 Postat 25 september 2013 På den engelska motsvarigheten (en av dom) till saltvattensguiden finns en knapp i alla tråder under kategorin "member tanks" där man lätt kan nominera ett akvarium med en knapptryckning. Det kanske vore något att lägga in här? Citera
Bekolsyra Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Kom igen nu, nu satsar vi på november.Vem skall man maila nomineringar till?/Oskar Citera
petnym Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Om några år när jag fått ordning på mitt så kan jag ställa upp... Citera
Benighted Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Det som det alltid faller på är ju att det ska skrivas en artikel om det, att nominera nån till månadens kar som inte vill vara det funkar ju inte så bra. Vi har tidigare diskuterat det i föreningen och även funderat på om man skulle kunna göra så att nån i föreningen reser till personen i fråga och tar bilder, video, och gör en intervju, men ja, det är ju inte helt trivialt. Vi diskuterar en del över just hur vi ska få ingång de andra delarna av sidan så att vi får en bra aktivitet på artikelskrivning, månadens akvarium, månadens bild, bloggarna med mera, men allt är ännu i ett väldigt tidigt stadium, och stora förändringar kommer nog inte förrän vi går upp till nästa version av programvaran som vi använder på sidan, exakt när det blir är svårt att säga då det saknas några viktiga delar i den nya programvaran som de måste få till först, men det händer rätt mycket bakom kulisserna som vi hoppas ska kunna dras igång till våren åtminstone.. Citera
robertmosen Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Med ett akvarium som Bekolsyras behöver man inte vara ödmjuk. Jag nominerar Bekolsyras tank! Citera
DaTrucka Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Eftersom det återigen verkar finnas ett intresse att få upp några artiklar om månadens akvarium så har vi beslutat att köra igång detta igen.För närvarande pågår diskussion bakom kulisserna om alternativ till hur vi kommer lägga upp det och lösas mer tekniskt och praktiskt.Så ha lite tålamod grabbar och tjejer, det kommer igen. 1 Citera
alexochingencarina Postat 16 maj 2014 Postat 16 maj 2014 Ge mig 8 månader from idag så är jag gärna Månadens Akvarium! Det är dax nu!!! 1 Citera
izfisk Postat 4 december 2015 Postat 4 december 2015 Vore kul å se lite månadens akvarium repotage igen 1 Citera
per.w Postat 16 augusti 2018 Postat 16 augusti 2018 (ändrat) Jag vill föreslå Emil i Handen till månadens akvarium. Jag var där igår och skulle hämta en "liten" korall och när jag såg denna fantastiska burk, kände jag direkt att det här måste premieras.... Ändrat 16 augusti 2018 av per.w Är det ok för Emil att hans telefonnummer publiceras här? 3 Citera
nike83 Postat 16 augusti 2018 Postat 16 augusti 2018 (ändrat) 3 timmar sedan, per.w sa: Jag vill föreslå Emil i Handen till månadens akvarium. Jag var där igår och skulle hämta en "liten" korall och när jag såg denna fantastiska burk, kände jag direkt att det här måste premieras.... Hans nr {raderat av freguz} @per.w har du frågat om han vill att du lägger ut hans telefonnummer på vårt forum? Ändrat 16 augusti 2018 av freguz raderade citerat telefonnummer Citera
per.w Postat 16 augusti 2018 Postat 16 augusti 2018 Nej, det var avsett till admin..Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
runstenen Postat 16 augusti 2018 Postat 16 augusti 2018 Oj. Tack för dom fina orden. Det värmer ! Du kan nog ta bort telenumret dock. Det går att nå mig via pm, eller så känner jag en av admins privat @freguz Tack igen för uppskattningen Per 2 Citera
Thomas Salt Postat 6 juni 2021 Postat 6 juni 2021 Vi har hittet en vinnera, mera kommer, näste tävling sträcker sig over sommaran, sidste frist er 1 augusti, vi koller i denne omgång på akvarier mellam 250 till 1000 liter. Extra point går till "gamla" akvaier, och dom lite udda, det kunne vära kalvatten eller file-feeders special akvarier som eksemplar. PH "Thomas Salt" for din nominering, bifog 2-3 bilder och en liten text så röster vi på vort månadsmöte. 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.