Vargklo Postat 3 november 2007 Dela Postat 3 november 2007 På begäran kommer här lite kompletterande logistikinfo till träffen söndag 14-17.Adressen är som sagt Gösta Tamms väg 42 i Edsviken, SollentunaKollektivt åker man enklast med pendeltåg till Helenelund, sedan buss 523 till Drotsvägen. Kolla vidare på sl.seJag nås på telefon på 08-6231992 eller 0730-774530.Vi ses!Deltagare hittills:denuoadddo m familjBroderIsakPatriksSChrister TJaken GoraniusNiXoNWassberg?Halogen?Mr X? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 3 november 2007 Dela Postat 3 november 2007 Slängs folk ut klockan 17 eller är tiden flexibel?Slutar jobba klockan 17 nämligenMvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 november 2007 Dela Postat 3 november 2007 Slängs folk ut klockan 17 eller är tiden flexibel?Slutar jobba klockan 17 nämligenMvh ThomasThomas,Som småbarnsförälder tvingas jag dessvärre leva efter klockan även på helger med fasta tider för matning mm, men du är mycket välkommen för ett snabbesök!/Calle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 3 november 2007 Dela Postat 3 november 2007 Jag dyker nog oxå upp Calle.Vem e Mr X ? Kan det vara min kompis MR Y som e samma person? Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 november 2007 Dela Postat 3 november 2007 Jag dyker nog oxå upp Calle.Vem e Mr X ? Kan det vara min kompis MR Y som e samma person? PatrikDu är så välkommen! Den som lever får se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 3 november 2007 Dela Postat 3 november 2007 Ni får ha det så kul! Jag hade gärna kommit om det inte varit för att vi ska fira min bättre hälfts födelsedag imorgon. Men jag kanske får titta förbi ngn dag ändå? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Tack för titten idag. Kalle du har verkligen fått 2st jättefina burkar. kul att se... Sen jättekul att träffa alla andra också självklart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Kul att ni kunde komma till träffen idag! Jag bifogar lite bilder nedan:Bild 1: Goranius, Jaken + sambo, Goranius jr och Salar jr (Halogen med ryggen åt)Bild 2: Denuo, Halogen, Vargklo, NiXoNBild 3: Christer T (mästerfotografen)Bild 4: Greger, Salar, BroderIsak, DenuoBild 5: Salar, BroderIsak, Denuo, Halogen, Christer T Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Tack och bock Calle, kul att se smarta PVC-lösningar, lyxiga strömbrytare samt välmående fiskar och koraller. Smaskiga kakor förtärdes till ljudet av oväder och skrikande babianer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Det var riktigt trevligt att göra en liten studieresa, tack för kaffet o kakorna!//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Tack Calle,Kul att se dina fina burkar. Tack också för kaffe och fika! Här kommer några bilder från Calles kar. Några till finns här: http://www.tornros.se/calleskar.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Tack Calle för titten kaffet och att få träffa alla andra saltisar.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Tack Calle, Kul att träffa alla saltisar igen!/Hälsningar Pär Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Christer, du är verkligen en klippa på fotografering! Mycket bra tagna bilder! PS - Nu väntar vi med spänning på vem som kallar till nästa träff Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Tack för träffen Calle!Kul att träffa stockholmsgänget igen det var ett tag sen.Sonen låter hälsa att filmen var bra samt muffins var goda. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 4 november 2007 Dela Postat 4 november 2007 Några bilder till!/PP Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 18 november 2007 Dela Postat 18 november 2007 snyggt!!!!!!!!!! läckert med tryckare, picasson är en av mina favoriter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 december 2007 Dela Postat 29 december 2007 Någon som är sugen på att ordna nästa träff? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 29 december 2007 Dela Postat 29 december 2007 Jag hoppas det är någon som är sugen på det, tyvärr kan jag inte själv erbjuda mig förren nästa kar är i gång vilket innebär att jag inte lovar nått under våren! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lucas_no1 Postat 29 december 2007 Dela Postat 29 december 2007 Hur många brukar komma? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 december 2007 Dela Postat 29 december 2007 Hur många brukar komma?Som minst har vi varit typ 6 st, men normalfallet är ett dussintal. Läs igenom denna tråd så ser du historiken Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 30 december 2007 Dela Postat 30 december 2007 Jag kan hålla en träff söndag 13 januari om det skulle kunna passa några av er? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Nämen!Då skriver jag upp mig som nr 1 på listan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 I'm in! Jättekul! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Hoppas det är på eftermiddagen, jag räknar med att dyka upp och hoppas få med några till från trakten! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.