Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

Dags att ruska liv i denna tråd igen. Jag tror som sagt att det är forumets äldsta tråd, och jag hoppas att den aldrig tar slut ;)

Alla som vill är hjärtligt välkomna till träff och akvariesnack hemma hos mig lördagen den 30 augusti. Vi kör öppet hus från 14.30 (strax efter att en viss butik i Täby stänger) och ett bra tag framåt.

Gamla saltisar och nytillkommande nybörjare är lika välkomna för trevligt sällskap och inspiration.

Meddela intresse via PM.

bra initsiativ!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Bra Vargklo att du blåst liv i träffarna! Stort tack!!! Som det ser ut nu så kan jag komma - blir jättekul!

Micke, du hade ju me dig en av ungarna sist, så jag kan gå i god för att det är väluppfostrade blivande saltfreeks. Ta med dom vet ja'!

/Gierth

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna komma, men jag är i Katrineholm på en 40-års fest då :-(

Dags att ruska liv i denna tråd igen. Jag tror som sagt att det är forumets äldsta tråd, och jag hoppas att den aldrig tar slut ;)

Alla som vill är hjärtligt välkomna till träff och akvariesnack hemma hos mig lördagen den 30 augusti. Vi kör öppet hus från 14.30 (strax efter att en viss butik i Täby stänger) och ett bra tag framåt.

Gamla saltisar och nytillkommande nybörjare är lika välkomna för trevligt sällskap och inspiration.

Meddela intresse via PM.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har noterat 6 anmälda hittills. Det finns plats för flera till! :)

Adressen är för övrigt Gösta Tamms väg 42 i Edsviken, Sollentuna. Mitt tel nr är 08-6231992.

Jag kan som extra dragplåster visa upp denna vackra fisk som kom hem idag - den mycket sällsynta drakmuränan:

post-1358-14468915948555_thumb.jpg

post-1358-14468915948727_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vem som helst får komma förbi.

Vi ska nog byta namn på denna tråd - det finns inget som heter "Stockholms Saltvattensförening" på siktigt, utan det var namnet på en gammal mailinglista som på den tiden startades av Gabbi på Akvarielagret. "Föreningen" består nuförtiden av denna tråd där vi regelbundet annonserar öppna träffar.

Jag noterar dig, chaboo, på listan. Du är så välkommen :)

EDIT:

Jag har bytt namn på tråden så att det inte blir något missförstånd om att man måste vara "medlem" någonstans. Det är en helt vanlig tråd med träffar som är öppna för alla!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...