BroderIsak Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Jag skall också försöka komma , ihop med Jonas74. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gladiator Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Kommer gärna !Åker med Sillen från Enköping..MVH Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Finns det plats för en till ? Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Jag ska försöka komma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Hoppas det är på eftermiddagen, jag räknar med att dyka upp och hoppas få med några till från trakten!14-17 kanske kan vara en bra tid? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Finns det plats för en till ? Mvh,SunnySjälvklart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Jag vill åxå gääääääääärna komma ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Får se om jag kan komma loss. Skulle vara kul....du kan preliminär boka mig./ Hälsningar Pär Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lucas_no1 Postat 31 december 2007 Dela Postat 31 december 2007 Jag är också intresserad att få komma, med förbehåll för ev. ögonoperation.MvH/Lucas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 1 januari 2008 Dela Postat 1 januari 2008 Då är det ännu så länge:havreVargkloSillenBroderIsakJonas74gladiatorSunnyadddoovebHalogenLucas no1varav några är lite preliminära. Kul att det blir av! Tid....13/1 Kl 14.00-17.00Plats..Loviselundsvägen 149, HässelbyTänk på att jag har hund om någon är allergisk. Om någon är väldigt hundrädd kan vi överväga att stänga in henne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 1 januari 2008 Dela Postat 1 januari 2008 Jag kommer gärna !Då är det ännu så länge:havreVargkloSillenBroderIsakJonas74gladiatorSunnyadddoovebHalogenLucas no1varav några är lite preliminära. Kul att det blir av! Tid....13/1 Kl 14.00-17.00Plats..Loviselundsvägen 149, HässelbyTänk på att jag har hund om någon är allergisk. Om någon är väldigt hundrädd kan vi överväga att stänga in henne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maca Postat 2 januari 2008 Dela Postat 2 januari 2008 jag skall också försöka komma, med reservation för att jag inte vet hur det ser ut på jobbet än. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 2 januari 2008 Dela Postat 2 januari 2008 Jag kommer gärna också om man får plats, det blir ju gångavstånd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 2 januari 2008 Dela Postat 2 januari 2008 Då kompletterar vi listan lite:havreVargkloSillenBroderIsakJonas74gladiatorSunnyadddoovebHalogenLucas no1uffe2macaGoraniusvarav några är lite preliminära.Välkomna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 2 januari 2008 Dela Postat 2 januari 2008 Jag kommer att komma om du fattade mig som preliminär. Dock hinner jag inte vara den som hänger på låset då jag är med barnen på julfest innan som borde sluta 13-13.30 och sen tar det en stund att åka. Gladiator och jag samåker! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 Christer,Jag ser i din tråd att ditt kar är lite nitratfattigt. Jag kan ta med mig min påse till dig och er andra med låga nitratvärden - senaste mirakelmedicinen - boostning nitratnivån och kaliumtillskott i ett! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 Christer,Jag ser i din tråd att ditt kar är lite nitratfattigt. Jag kan ta med mig min påse till dig och er andra med låga nitratvärden - senaste mirakelmedicinen - boostning nitratnivån och kaliumtillskott i ett! OOhhuu NEJ! Smittar det genom påsen så lämna den hemma! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 OOhhuu NEJ! Smittar det genom påsen så lämna den hemma! Vekling! Män med hår på bröstet kör med minst 20 ppm i nitrat. Jag har läst på leverantörens hemsida att tillskottet ska ge fin algtillväxt, speciellt om man tillsätter deras fosfattillsats också. Grönt och fint blir det Skämt åsido, det finns ju en tråd som behandlar detta tillskott. Om man kört vodkametoden hårt och nitraten sjunker snabbare än fosfaten, så kan man hjälpa upp nitraten något med denna tillsats så att inte nitraten kraschlandar på noll. Som sagt, jag har att bjuda på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lucas_no1 Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Hejsan!Jag kan tyvärr inte komma p ga ögonoperationen och den ska göras imorgon, så jag tror inte jag är iform tills på söndag.Men det kommer nog fler tillfällen hoppas jag:).MvH/Lucas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 9 januari 2008 Dela Postat 9 januari 2008 Hejsan!Jag kan tyvärr inte komma p ga ögonoperationen och den ska göras imorgon, så jag tror inte jag är iform tills på söndag.Men det kommer nog fler tillfällen hoppas jag:).MvH/LucasTråkigt men lycka till med operationen.MvhChrister T Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 11 januari 2008 Dela Postat 11 januari 2008 Efter ett par återbud och någon tillkommande så ser den fortfarande något preliminära deltagarlistan för söndag ut så här:havreVargkloSillenBroderIsakJonas74gladiatorSunnyadddoovebJanneuffe2macaGoraniusJag upprepar adressen:Loviselundsvägen 149, HässelbyTelnr jag kan nås på: 0733-372924Kl 14.00 har bullarna kommit ur ugnen, kaffet runnit igenom och framrutan renskrapats!Välkomna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kingfelt Postat 11 januari 2008 Dela Postat 11 januari 2008 Hejsan Fick tips från Sunny angående din träff Christer, finns det möjlighet för en till att ansluta sig?Mvh Richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 11 januari 2008 Dela Postat 11 januari 2008 Hejsan Fick tips från Sunny angående din träff Christer, finns det möjlighet för en till att ansluta sig?Mvh RichardJavisst, du är välkommen.Christer T Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kingfelt Postat 11 januari 2008 Dela Postat 11 januari 2008 Javisst, du är välkommen.Christer TTackar.. Skall man ta med sig något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 tjohoo. ja har helt missat att de e träff. ja måste försöka komma loss imorrn! om de e ok så kommer ja gärna förbi..om de e nån som har nått som äter flatworms så köper ja gärna de Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.