Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack Calle för en jättetrevlig träff mä espresso å döppa. Du har ursnygga kar och jag är mäkta impad av din kunskap, böcker, tester mm. mm. Tyvärr hade du en kompis som stal hela showen från dig - Muränan! Oj vicket häftigt och snyggt djur, grattis till förvärvet! Nästa gång vill vi se honom äta (på din röda handske kanske...).

/Gierth

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oveb, det är ett härligt kusligt leende du lyckats fånga på muränan! :cool:

DSC05874-1.JPG

jag håller med, det var en riktigt grym bild :) fast de andra bilderna va det inget fel på heller.. jag å Kim kom ju lite sent men men, man hann ju träffa lite folk och titta på fiskar (och katter :P) och vi båda uppskattade det.. hoppas på fler träffar med er!

//Mariam & Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
Börjar det inte bli dags för en ny stockholmsträff snart? Hörde talas om dessa dagen efter den förra :smiley24:.

Edit: Lite mer seriös fråga; hur ofta brukar det bli av med träffarna?

Båda dina frågor är väl seriösa ;)

Det går lite i vågor med träffarna. Jag tror att du hittar dokumentation av alla träffar i denna tråden. För något år sedan eller två var det lite oftare än vad det är nu, men det går som sagt upp och ner. Jag själv bjuder regelmässigt in varje halvår.

Kanske du vill bjuda in? ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kanske bara jag som tycker de är dags för en träff? jag hade gärna haft träff hos mig om jag hade haft så mycket att visa upp + att jag bor i en liten 2a :)

Jag håller fullständigt med dig nike, även jag har lite lite att visa upp och bor i en liten 2a.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att många känner som ni gör. Tyvärr är det många som är lite rädda att visa upp sina kar då det finns så många fantastiska kar här på guiden. Jag tror att i de flesta fall är det bara blygsamhet som är orsaken till den tanken.

Tanken har sedan ett tag tillbaka att folk ska få bjuda in till dessa träffar då de själva känner att de har lust och ork. Om det är så att inte det intresset finns är det självreglerande att det inte blir några träffar. Jag hoppas som er att det blir träffar men vill inte att någon ska känna press att det nu är min "tur" att ordna en träff.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon har en träff så går jag gärna men mitt akvarium är inte mycket att visa upp just nu under inkörningen, kanske om ett år.

Det är ju i första hand sällskapet som "gör" träffen. Det är alltid kul att snacka lite "saltsnack" och kanske byta någon fragg om man förbereder det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...