ghost Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 hej christer om det är ok följer jag gärna med sillen och gladiatorn hem till dej i morronmvh richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 tjohoo. ja har helt missat att de e träff. ja måste försöka komma loss imorrn! om de e ok så kommer ja gärna förbi..om de e nån som har nått som äter flatworms så köper ja gärna de hej christer om det är ok följer jag gärna med sillen och gladiatorn hem till dej i morronmvh richardNi är självklart välkomna. Ser ut som vi blir ganska många. Kul! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maca Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 jag måste tyvär spendera dagen med att arbeta. ni får ha det så trevligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Måste tyvärr vara hemma och ta hand om barnen. Göran (goranius) jag kommer förbi dig i veckan med UV. PM'a ditt nummer till mig. (Din pm korg verkar vara full) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Här kommer några bilder från dagens träff. Det blev väldigt bra uppslutning, tror jag räknade till 16 personer totalt. Kul! ( Men vars é tjejerna??)Tyvärr är kamerans inbyggda blixt inget vidare men någon kanske man kan urskilja på bilderna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Tack Christer för titten på ditt välskötta kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Tack Christer!Trevligt se ditt kar som är mycket välskött och har grymma koraller. Även trevligt träffa alla er som var där! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Tack för en mycket trevlig träff! Kul att se på ett mycket vackert och mycket RENT kar med vackra färger.Christer själv fanns inte med på bilderna ovan, så jag tar mig friheten att komplettera med detta (Christer är andre person från vänster). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Tack Christer för titten på ditt fina kar.MVH Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Tackar även här, karet är fint och riktigt läckert.Sonen tyckte Björnbröder 2 var kanon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Man får ta och tacka för titten på den fina burken och den fragg jag fick utav dig TACK, TACK. Samt FIKAT får vi inte glömma heller. Kul även att det börjar bli lite nya ansikten på träffarna och att det blir fler och fler.... Vem skall vi till nästa gång då????? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Tack för en mycket trevlig träff! Kul att se på ett mycket vackert och mycket RENT kar med vackra färger.Christer själv fanns inte med på bilderna ovan, så jag tar mig friheten att komplettera med detta (Christer är andre person från vänster).F-n! Jag som trodde jag lyckats hålla mig på rätt sida av kamerorna........... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 beror på hur man ser det, skönheten ligger väl i betraktarens öga :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Passar på att även jag tacka för titten och det var kul att du höll i träffen!Det var underhållande att höra alla anekdoter som ändå så få personer lyckas få till.Ja, du Stefan vem ska göra det?...jag har inte långt till Vilda Väsby Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Ja jätte Tack Christer för titten på ditt snygga o välvårdade akvarium jag komm lite sent så han väl inte träffa alla riktigt men det var kul ändå...hann se lite ansikten iallafall.Det hade varit kul med namn till bilderna om de går ? Hoppas du gillade fraggen och att den tar sig bra Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ghost Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 man får tacka för en trevlig träff och inte minst för fraggen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gladiator Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Tack för en mycket trevlig kväll !// Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Ja jätte Tack Christer för titten på ditt snygga o välvårdade akvarium jag komm lite sent så han väl inte träffa alla riktigt men det var kul ändå...hann se lite ansikten iallafall.Det hade varit kul med namn till bilderna om de går ? Hoppas du gillade fraggen och att den tar sig bra Mvh,SunnyTack själv Sunny för fraggen! Det här kan bli hur pinsamt som helst eftersom jag är gammal, senil och numer behöver träffa människor minst fem gånger för att komma ihåg namnet. jag hoppas ingen tar illa upp om det blir fel.Jag börjar med de enklaste:1.uffe2 2.Vargklo 3.BroderIsak1.Jaken 2.Goranius 3.Jonas(?)1.ghost(?) 2.hbmannen 3nere.Jonas74 3uppe.Jaken 4.Gladiator(?) 5.Kingfelt6.Goranius 7.Sillen 8.Janne 9.BroderIsak 10.salar 11.uffe2 12.havre 13.vargklo1.greger 2.Jaken 3.Gladiator 4.hbmannen 5.havre 6.Vargklo 7.Goranius 8.uffe2 9.JanneBra träning det här, hoppas jag satt rätt namn på någon....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Mitt i prick på mig i alla fall!Det var många kameror på mötet som kretsade kring karet, men nästan inga bilder är upplagda. Ingen fotograf som har lust att lägga upp lite bilder på karet så vi lockar fler till nästa möte Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jag tror att vi alla ligger i lä för Christer T:s egen fotokonst. Christer kanske kan påminna oss om länken till sin egen hemsida med alla vackra bilder? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag tror du är nästan helt rätt. Dock har du blandat ihop Gladiator och Ghost. Nu visar jag mig på styva linan va? *ler* Fast det var inte så svårt för vi åkte till och med ihop! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag tror att vi alla ligger i lä för Christer T:s egen fotokonst. Christer kanske kan påminna oss om länken till sin egen hemsida med alla vackra bilder?Här finns några makrobilder: http://www.tornros.se/rev2macro.htmOch här några vanliga: http://www.tornros.se/rev2.htmJag tror du är nästan helt rätt. Dock har du blandat ihop Gladiator och Ghost. Nu visar jag mig på styva linan va? *ler* Fast det var inte så svårt för vi åkte till och med ihop!Ajaj! Då ber jag Ghost och Gladiator om ursäkt för detta misstag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kingfelt Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 Tack för titten det var värkligen ett fint kar, man blir "rätt" sugen på att gå upp i storlek när men fick se ditt kar :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 skulle man kunna anmäla sig till dessa möten?är nybörjare,men vore oerhört trevligt att prata med folk som har funnits med inom salt akvaristiken ett tag Mvh Fredde Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 Det finns inte någon "lista" som man anmäler sig på, utan det gäller att hålla utkik i denna tråd om när nästa träff är på G. Det är fritt fram för vem som helst i Sthlmsområdet att ta upp stafettpinnen för en träff. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.