Lucas_no1 Postat 7 april 2008 Författare Postat 7 april 2008 Jag har haft kameran framme lite och jag börjar bli nöjd med min revpelare så jag plåtade mest på den.Ser ni den gröna killen?Man kan undra vart han kommer ifrån...Vi såg han för första gången igår! :-) Citera
oveb Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Snyggt Lucas !!! Om den där hysterixen har varit fragg hos mig så går jag och hänger mig Oops, nu såg jag krabban åxå ! Frän !!. Citera
Lucas_no1 Postat 7 april 2008 Författare Postat 7 april 2008 Ove om du tänkt hänga dig så säger vi att den inte är från ditt kar! :-) Citera
Arcticreef Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Snyggt! Blir seriöst avis. Det ser ut som om det varit igång betydligt längre än det faktiskt har. Citera
Lucas_no1 Postat 8 april 2008 Författare Postat 8 april 2008 Tack för alla komplimanger, det känns roligare att påta i baljan när man kan dela med sig lite och får positiv respons på det man gör! :-) Citera
Tedb Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Snyggt, Kika nattetid så inte hydnoporan når din fina favia. Citera
Hultis Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 riktigt tjusigt! du ser ut att vara bra kompis med kameran oxå sen att att du har fått till det med möbleringen av stenen på ett bra sätt. nästan så man själv börjar ångra sig när man ser det?? ja tog mindre sten än sist i karet denna gången för att korallerna skulle få mera space.. Citera
havre Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Istämmer med övriga, übernajs! Får snart komma på en titt igen!Mvh Thomas Citera
Lucas_no1 Postat 9 april 2008 Författare Postat 9 april 2008 Snyggt, Kika nattetid så inte hydnoporan når din fina favia.Tack för tipset och jag ska kika!Hur mycket kan den sträcka ut sig?Något säkerhets avstånd man kan gå på?Mvh Lucas Citera
Lucas_no1 Postat 9 april 2008 Författare Postat 9 april 2008 Istämmer med övriga, übernajs! Får snart komma på en titt igen!Mvh ThomasVi får dra ihop en fika någon kväll, kunde va kul att "SES" om du förstår vad jag menar! hehe Citera
OskarW Postat 10 april 2008 Postat 10 april 2008 Vill också ha ;P men det blir ett clownhotel som första salt om någon vecka istället.. Citera
Auditor Postat 28 maj 2008 Postat 28 maj 2008 Lite fler bilder som jag utlovat.Hej!Såg att du hade en pincettfisk på en bild (2008-03-02).Hur går det med den? Är väldans sugen på en sådan när jag väl fått igång mitt. Men jag har hört att den skall vara väldigt knepig till att få att överleva. Citera
oveb Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Skriver detta för att det kanske finns några som fortfarande inte vet det men ändå bör få veta:Lucas klarade inte kampen emot cancern utan dog i sitt föräldrahem för en tid sedan.Han var en stor inspirationskälla och en mycket god vän till mig men tankarna nu går förstås till hans närmaste./Ove Berthling Citera
elNico Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Fruktansvärt.Har själv spenderat nätter och dagar med min då 19åriga lillebror på både JK o Rehab. Han låg förlamad från bröstet o neråt i ett halvår/år. Tumörer hade gått in i ryggraden o förstört allt vad rygg hette.Det slutade iofs lyckligt, han lever o mår bra idag.Cancern slår så orättvist, människor som man tycker förtjänar att leva lämnar oss för tidigt. Citera
havre Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 I relation till denna sida så är väl det mest tragiska att han inte kunde njuta av sin egen skapelse till fullo...Det är ett kar med stort potential och Lucas hade gjort det till ett i topklass... RIP Citera
zeke66 Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Tragiskt jag köpte min burk av han som jag har nu. Man får typ ont i magen av att läsa att han är borta. Citera
Vargklo Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Det är riktigt fruktansvärt att höra detta. Jag kände honom inte, men mina tankar är ändå hos hans närmaste och andra i liknande situationer. Livet är verkligen inte rättvist. Citera
zeke66 Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Jag lärd känna han via zoopet då han körde discus. Riktigt trevlig och levnadsglad kille. Han var alltid så hjälpsam och bjöd på sig själv R.I.P M8 Citera
nike83 Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 jätte tråkigt att höra! snackade lite med honom här på SG! tankarna går till hans anhöriga...RIP Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.