Gå till innehåll

Ny funktion i forumet - Karta vart folk bor


wrang

Intresse för karta över medlemarna?  

84 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Kul funktion men jag är inte allt för imponerad av kartmaterialet. När jag lade in mig, bor i Hässelby, så kunde jag konstatera att även Jaken lagt in sig som bor i Sundbyberg. Det är nog ca 10 km mellan oss men enlig kartan ser det ut som Södertälje ligger nästan mitt emellan. Häpp!

(För den som inte är så hemma i Stockholmstrakten Så ligger Södertälje ca 35 km söder om oss båda.)

Japp, något är fishy med Hässelby helt klart. Påstås ligga 72km från mig, medan Södertälje ligger 29km bort. Jag vet vilken av de två siffrorna jag tror mest på! ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Nu har "Upplands Väsby, Sollentuna" med fem personer fått en ljusgrön flagga. Jag gissar att färgen på flaggorna ändras när det kommer över ett visst antal registrerade i samma område? Smidigt i så fall!

Ett förslag till förbättring av kartbilden är om de största sjöarna ritades in på kartan. Speciellt Vänern och Vättern.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, lite skumt verkar det vara med kartan, i alla fall kring Stockholm.

Bålsta ligger halvvägs till Gävle enligt den när det egentligen borde ligga precis brevid Upplandsväsby. Enköping ligger också konstigt i förhållande till Uppsala.

Nåja kul funktion hur som helst. Man får väll se den som en fingervisning.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Rolig funktion. Skulle vara bättre om man kunde lita på kartan också ;) Sillen, Gladiator och ghost... Ni får köra 104 km nästa gång ni ska till Västerås. (Invigningsfest för mitt nya akvarie!!!!) Ta det via Uppsala eller nåt, så kanske ni får ihop det :ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Rolig funktion. Skulle vara bättre om man kunde lita på kartan också ;) Sillen, Gladiator och ghost... Ni får köra 104 km nästa gång ni ska till Västerås. (Invigningsfest för mitt nya akvarie!!!!) Ta det via Uppsala eller nåt, så kanske ni får ihop det :ler:

Det är värt att åka 104 km för att åka till den festen. Kommer kännas som de kortaste kilometrarna jag åkt! *ler*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oj...ska pricka in mej genast...

Kul att du va hos pwin i helgen...hade vart kul o sammastråla:), då jag bara var där ngr dar innan...kanske blir nåt annat tillfälle. Vet du om nån av er från östsidan kommer den 10 nov?

Mvh

Jonas

Ja, det vore kul att sammanstråla nån gång. Jag gjorde en resa från Vellinge-Lomma-Vinslöv-Gemla-Lindome-Kungsbacka-Lerum förra helgen (använd kartan och gissa vem eller vilken butik som hör till vilken ort ;) ). När man ser kartan får man lätt mersmak för fler akvarieresor.

Jag vet inte någon från öst som kommer till den 10:e.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det vore kul att sammanstråla nån gång. Jag gjorde en resa från Vellinge-Lomma-Vinslöv-Gemla-Lindome-Kungsbacka-Lerum förra helgen (använd kartan och gissa vem eller vilken butik som hör till vilken ort ;) ). När man ser kartan får man lätt mersmak för fler akvarieresor.

Jag vet inte någon från öst som kommer till den 10:e.

Oj da...de va en ambitiös o intressant tripp;)...själv bor jag i varberg, o har lyxigt nog mkt nära till både Ted i Kba, Pwin i Lindome, bengan i Göteborg, o Göran i lerum. Köpte du nåt intressant?

Ha de gott!

Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted har ju inte någon fisk ännu, så det fick bli lite "halvlevande" sand från Caribsea därifrån. Pwin har också samma sorts sand, så vi får väl skriva en recension eller så när vi testat den ett tag. Sedan blev det lite vanlig fisk från Lerum. Resvägen från Lomma blev för lång för att våga ta med något levande så långt. Men det vore kul om någon kunde tipsa om något 12 Volt system med syresten och termostat för långa resor. Det kunde ju stimulera till fler resor runt landet. Detta med medlemskartan ger ju onekligen många uppslag :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...