_Manne_ Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Jens: det är en anemon , patrik hade flera sådan, grymt vackra när man se dom live.. o Inte små.. hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MariaL Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Oj, vad ska man säga...mäktigt!Vad är det som ser ut som en jättestor vinröd skivanemon på bild nummer 11? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Oj, vad ska man säga...mäktigt!Vad är det som ser ut som en jättestor vinröd skivanemon på bild nummer 11?Lär vara en Carpet anemon, stichodactyla sp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 anemonen är grymt stor säkert över 40cm i diameter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 2 maj 2008 Författare Dela Postat 2 maj 2008 Tackar tackarnågon flytt blir det inte, karet är fastgjutet i golvettyvärr är jag inte så bra på vad som är vad,ni får gissa vad som är i karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
vasp Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Oj, det ser helt otroligt ut, verkligen imponerande. Man får ta och titta på det live nästa gång du har en träff Patrik, bor i grannbyn så det är inte så långt iheller! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 2 maj 2008 Författare Dela Postat 2 maj 2008 det tycker jag....ska iväg och handla lite den 18e sen får jag nog ha en liten träff kanske Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
vasp Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Perfekt du kan räkna med att jag kommer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Tackar tackarnågon flytt blir det inte, karet är fastgjutet i golvettyvärr är jag inte så bra på vad som är vad,ni får gissa vad som är i karethehe nej ett skämt bara jag var ju och såg det.kan inte följa med den 18 annars hade det varit kul men det går väl fler tåg men en titt igen senare hos dig hade varit kul Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Kanon med en träff hemma hos dig sen!!Gott om plats framför akvariet !!!Du får lägga in tid för träffen sen på Svg syd länken !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 2 maj 2008 Författare Dela Postat 2 maj 2008 riktigt kul med foto när man kan, så här kommer fler,fast en bättre kamera hade inte varit fel....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 2 maj 2008 Författare Dela Postat 2 maj 2008 helt klart freddi!!! det är nog snart tid.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 helt klart freddi!!! det är nog snart tid....Utan tvekan Patrik! Jösses, man har träffat dig men inte sett ditt kar än......:-)Jag röstar för att nästa träff får bli hos Bengan eller Patrik. Ni får själv fixa ordningen.Handla som fan den 18:e Patrik. Slå mig med häpnad...............som du inte redan gjort det, LOL. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 3 maj 2008 Dela Postat 3 maj 2008 Mycket häftigt akvarium! Finns liksom inte ord på hur stort det här är.! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 3 maj 2008 Dela Postat 3 maj 2008 Matar du dina gorgonior med något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 3 maj 2008 Författare Dela Postat 3 maj 2008 nää inte direkt, phytonplankton zooplankton artemia Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 så grymt vackert!!! =) köpte du den röda anemonen på ZG i lomma? såg en exsakt likadan där, måste vara den./Marcus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 slatbjörkan: den är lätt över 40cm stor.. fanns en sådan där ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 maj 2008 Författare Dela Postat 4 maj 2008 jooo den är ifrån zg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 jooo den är ifrån zg[/quothehe ja jag tängte vell de =) grymt fin anemone när jag var där så försökte han mummsa i sej en sjöborre Du moste ha bra rabbat hoss kenta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 maj 2008 Författare Dela Postat 4 maj 2008 njaaa rabatt vet ja inte gav 1590 för den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hedengren Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 Vad är det för korall på bild "3.jpg". Tror att jag har en sån i mitt kar, har försökt få svar här på SG vad det är men det var ingen som verkade veta. Måste säga att du har ett himla fint kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 maj 2008 Författare Dela Postat 4 maj 2008 jag vet ej tyvärr, har inte satt mej in i namnen riktigt änkaret är faktiskt bättre i verkligheten.....vad kan man mer säga än att jag är nöjd...mycket nöjd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 om du ska sälja huset sen måste köparen vara väldigt fiskintresserad ;Ptror inte du kommer vilja sälja huset dock ;P Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.