Patrik Postat 27 december 2009 Författare Dela Postat 27 december 2009 det är tyvärr max 800mm bred alltså Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Går det inte in genom dörren, får det inte plats, helt enkelt. Nå, det gör ju det enklare för dig. Tyvärr har inte jag några smarta ideer för ersättningar då. Visst, acrylkar. Men då är det ju lika bra med glas...B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Jag tror nog att du skall ha sumpen i glas eller möjligtvis i plexi. Inte för inte är det ju det som är standard. Men jag har upplevt att många har väl klent glas i sumpen. Det är ju relativt små ytor och därmed små kostnader så varför spara på kostnader där. Riskerna är ju inte på grund av vattentrycket utan hanteringen av skummare och diverse filter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 28 december 2009 Författare Dela Postat 28 december 2009 sumpen idag är 2st 540 lit akvariumalla pumpar sitter på utsidan jag har 7st hål i akvarierna för pumpar + 4 hål mellan karenjag köper inte ett nytt 540lit och borrartror att plast är bättre för mej (kanske)höjden på 540lit är 600mm, jag vill sänka det till 500mmhar bara pumpar kopplat till detta kar, alla grejor som skummare o.s.v står inte där Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 28 december 2009 Dela Postat 28 december 2009 Jag har ett 220l kar du kan få om du har nån nytta av det. Tror måtten är 110x45x45. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anne Postat 28 december 2009 Dela Postat 28 december 2009 Regnvatten tunnor, typ stora gröna, Bauhaus, k-rauta m.fl.rymmer väl ca 400-500 l, finns olika stora Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 28 december 2009 Författare Dela Postat 28 december 2009 jag har tänkt lite på dessa men jag vill ha fyrkantigafinns detta trokom inte iväg idag så det blir nog imorrn, kolla läget i standet är lungt anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 28 december 2009 Dela Postat 28 december 2009 4-kantiga tunnor är nog dömt att misslyckas. Plasten i de här grejerna är så mjuk att den kommer behöva stöd, och då är vi tillbara vid ikea baljor, eller kubikmeter tunnorna. Båda förkastade sedan tidigare, är jag rädd.Laga det befintliga karet, och bygg bort vad det nu än var som gjorde att det sprack?B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 28 december 2009 Författare Dela Postat 28 december 2009 Njaaa....ska nog hitta någotger mig inte i första stunden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sultanen Postat 29 december 2009 Dela Postat 29 december 2009 Förstärka karen du har nu med en 12mm tjock list runtom hela karet? Lycka till att spräcka den i första taget Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 29 december 2009 Dela Postat 29 december 2009 Njaaa....ska nog hitta någotger mig inte i första stundenSånna här har jag använt när jag blandat salt http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=116296 har funkat jättebra, Kanske skulle vara nått om dom inte är för små Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 januari 2010 Författare Dela Postat 4 januari 2010 provat lite inställningar på kameran.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 januari 2010 Dela Postat 4 januari 2010 snyggt lite havs känsla när man inte såg blixten i rutan....häftigt patrik. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 4 januari 2010 Dela Postat 4 januari 2010 snyggt patrik.. lyckades du bygga något av fragg gallerna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 4 januari 2010 Dela Postat 4 januari 2010 snyggt Patrik. hur har det gått med fraggkaret?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 4 januari 2010 Dela Postat 4 januari 2010 Så mäktigt med så stora kirurger och snyggt är det också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 januari 2010 Författare Dela Postat 4 januari 2010 jag har faktiskt legat på latsidan när det gäller karethar inte hänt så mycketåker skridskor om dagarna får passa på när det går..tog lite fler bilder nu i kväll.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 fortfarande på latsidanmen några foto har jag fixat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Maffigt!!! , men det var lite mörka bilder ibland annars var det mörka väldigt mystiskt på sina ställen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 provar olika inställningar på blixtenblev lite för mörkt ibland, men det är kul att prova Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 11 januari 2010 Dela Postat 11 januari 2010 Grymt!! En sån ska man ha! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Inboxen Postat 21 januari 2010 Dela Postat 21 januari 2010 SHIT vilket kar! Det är ju faktiskt inte riktigt klokt! Men det är riktigt läckert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 23 januari 2010 Författare Dela Postat 23 januari 2010 Fortfarande på latsidanså det har inte hänt så mycketmen lite bilder kan vi fixa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 Vilka fina blå koraller på bild 1, 2 och 19! Dina färger från kameran tycker jag har blivit bättre på sistone! Riktigt fina bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 Snyggt Patrik. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.