stigigemla Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Turbinaria peltata är korrekt stavning. Oftast blå till grön med drygt 5mm stora polyper. Citera
OskarW Postat 29 augusti 2008 Författare Postat 29 augusti 2008 Turbinaria peltata är korrekt stavning. Oftast blå till grön med drygt 5mm stora polyper.Japp det är den tack! Citera
zooks Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Hur går det för dig med akvariet, några nya bilder att visa? Citera
OskarW Postat 23 december 2008 Författare Postat 23 december 2008 Inga Nya bilder att Visa, men Clownhotellet kommer läggas ner då jag Köpt något större (idag :D:D:D:D )hade precis i Levandesand i det nya karet så grummligt e det ;P En ny tråd kommer nog snart upp, Kul att det kom in ett nytt inlägg just idag, om någon i Vallentuna/täby har lite extra salt över skulle jag gärna vilja köpa lite då mitt tog slut på 0.020 och jag vill upp i 0.024 ppm Triton Öppnar den 27 men jag vill ha i min levande sten så fort som möjligt. karet är Runt 150 liter. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.