salar Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 7 Maj 50 år.Har killarna bakat tårta?E grillen tänd på lördag?Spelar du på din "gura" då?Blir det riktig ÖL?Stort GRATTIS från SUMPAN även om det e 45 min till den 7maj Citera
havre Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Så många siffror, men ändå så ung till utseendet. Alla alginpackningar har gjort susen.Grattis!Mvh Thomas Citera
Christer T Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 STORT GRATTIS GREGER!!Har svårt att sätta mig in i hur det är att vara så gammal, men det kanske finns någon mening med livet även då. Citera
adddo Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Din stackare.. antar att det bara går utför nu?Grattis! Citera
jens karlskrona Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Grattis.Jag är lite smått sugen på en sådan här 50 årig gura, fast nu när man fått något att åldersrelatera till så kanske den har lite för mycket "dings" Citera
OskarW Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Grattis!!!!!Hoppas du Får något Fint Vattenrelaterat ;P Citera
Sillen Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 GRATTIS!Jag tror Patrik har skrivit fel för det ska väll stå 30! *ler* Citera
Keek Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Hoppas jag inte är på din ignoreralista för jag vill oxå gratta. själv snart där så jag lider med dig . Hoppas du har en trevlig dag och inte häller all kolkälla i karet utan unnar dig själv en virre ikväll Citera
greger Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Tackar för alla glada (och skadeglada) tillrop - dett är bara att bita ihop, livet är som bekant inget för amatörer :-) Citera
LarsS Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Tackar för alla glada (och skadeglada) tillrop - dett är bara att bita ihop, livet är som bekant inget för amatörer :-)Grattis! det var ett uttalande att minnas Citera
crille Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Tackar för alla glada (och skadeglada) tillrop - dett är bara att bita ihop, livet är som bekant inget för amatörer :-)dessutom finns de små blå, när det sviktar;) lycka till med forskningen Citera
greger Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Skönt att veta att jag i a f har en potentiell storkund när jag får mitt forskningsgenombrott:-) Citera
crille Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 helt klart, jag kommer upp så delar vi en burk o kollar film;) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.