Postat 6 maj 200817 år 7 Maj 50 år.Har killarna bakat tårta?E grillen tänd på lördag?Spelar du på din "gura" då?Blir det riktig ÖL?Stort GRATTIS från SUMPAN även om det e 45 min till den 7maj
Postat 6 maj 200817 år Så många siffror, men ändå så ung till utseendet. Alla alginpackningar har gjort susen.Grattis!Mvh Thomas
Postat 6 maj 200817 år STORT GRATTIS GREGER!!Har svårt att sätta mig in i hur det är att vara så gammal, men det kanske finns någon mening med livet även då.
Postat 7 maj 200817 år Grattis.Jag är lite smått sugen på en sådan här 50 årig gura, fast nu när man fått något att åldersrelatera till så kanske den har lite för mycket "dings"
Postat 7 maj 200817 år Hoppas jag inte är på din ignoreralista för jag vill oxå gratta. själv snart där så jag lider med dig . Hoppas du har en trevlig dag och inte häller all kolkälla i karet utan unnar dig själv en virre ikväll
Postat 7 maj 200817 år Tackar för alla glada (och skadeglada) tillrop - dett är bara att bita ihop, livet är som bekant inget för amatörer :-)
Postat 7 maj 200817 år Tackar för alla glada (och skadeglada) tillrop - dett är bara att bita ihop, livet är som bekant inget för amatörer :-)Grattis! det var ett uttalande att minnas
Postat 7 maj 200817 år Tackar för alla glada (och skadeglada) tillrop - dett är bara att bita ihop, livet är som bekant inget för amatörer :-)dessutom finns de små blå, när det sviktar;) lycka till med forskningen
Postat 7 maj 200817 år Skönt att veta att jag i a f har en potentiell storkund när jag får mitt forskningsgenombrott:-)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.