Gå till innehåll

Var hittar jag en liten MH?


Dimorb

Rekommenderade inlägg

Den här sätter du i en vanlig E-27. Har inbyggd fläkt. Finns som vit och även blå (de blå brukar de inte ha på lager så de kan ta en tid att få fram.

http://www.trgcomp.se/trgse/internet/design/ProductShow.aspx?ProductID=3603

Fins även so 7-8 watt och 3 watt men för 12 volt AC/DC (fungerar med drivdon för kallhallogen 10-50 watt) Har Gx 5,3 sockel

http://www.trgcomp.se/trgse/internet/design/ProductShow.aspx?ProductID=3853

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är klart det var huvudmålet..

Men de där som Illustratören länkade till såg ju riktigt fina ut så hade tänkt mig att byta hela belysningen mot sådana "plattor". Men är lite orolig för det där med watten. Verkar ju vara rysligt låga watt-tal och när man startade så skulle man ju helst bränna på med 250+ watt mh som blev varmare än spisen en het sommardag. Så att inhandla något som knappt värmer handen känns risky. Men men det kommer nya tider på allt så man får väl testa.

MariaL var hittar du att de inte säljer till privatpersoner?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det räcker nog inte att vara ett företag...det ska vara"bulk" (större mängd) också.

Dessutom, om man tar hem större paket med elektronik från USA så riskerar man extratullar. (förutom att man ska betala moms och tullavgift)

I USA har de ofta en initialordersumma som man ska beställa för om man ska kvalificera sig som återförsäljare...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

då är ju den jag tipsade om mycket billigare.... Men efter att ha testat MH så har jag svårt att tro att den går att ersätta med LED .. MH är ju ett kapitel för sig...Så unbelivable snyggt ljus.. och starkt... och realistiskt...

Det var ngn som skulle beställa LED från kina här på guiden.. jag beställde 4 rör själv för det var billigt som attan... mest på skoj för att se hur det fungerar... MEN Jag har ju svårt att tro att de kan ersätta ens mina T5 rör.... men vad vet jag.. jag är bara en nybörjare... snyft

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...