malm Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Försök att mata imperatorn mer. Det är en snabbväxande fisk. Pröva Angel formula ett frysfoder som bland annat innehåller svampdjur. Det är en stor del av imperatorns naturliga diet.tack stigigemla:D ska testa det... nu vet vi det jonas:D Citera
amatören Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 Tack så mycket stig......visste att dom åt svamp men har inte hittat nåt köpe foder som innehåller det....(eller bara missat att det gjorde det) Citera
Guest saltishenke Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Fint att fisken trivs Jonas jag e hemma hela dagen om du sak hit med vatten !! Citera
malm Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 när kommer en bild på imperatorn då jonas?? vill se hur stor den är... köpte formula ett fodret idag.. köpte även en speciell mat för kirurger och ett stort ark vanlig artemia.. så nu ska vi se om man kan göra en god mix för alla... Citera
amatören Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 bliden på imperiatorn är långt bort....har precis tömt karet för att bygga ytavrinning. Har 150-200 liter kvar att tömma ut.Men du är välkomen hit när du vill så kan du se den IRL Citera
saltbjörkan Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 *Malm i fall du ska åka til jonas någon dag så slå mej en pling så hänger jag på =) Citera
malm Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 just nu blir det ingen resa till kristianstad. julen kostar alldeklse för mycket, sen var där en cyklist jävel som cykla in i bilen förra veckan.. gissa vem som får stå för självriksen fast det var cyklistens fel... slutet på mars har jag nog pengar så jag kan komma hehe självklart plingar jag dig björk... Citera
amatören Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 just nu blir det ingen resa till kristianstad. julen kostar alldeklse för mycket, sen var där en cyklist jävel som cykla in i bilen förra veckan.. gissa vem som får stå för självriksen fast det var cyklistens fel... slutet på mars har jag nog pengar så jag kan komma hehe självklart plingar jag dig björk...Tråkigt att höra malm.... Citera
Guest saltishenke Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Just nu bor fiskarna hos mig ett tag !Jag tror nog inte att det gör något att det dröjer tills ni kommer ? Citera
amatören Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 Just nu bor fiskarna hos mig ett tag !Jag tror nog inte att det gör något att det dröjer tills ni kommer ?Det svåraste med hela projektet kommer nog att få tillbaka fisken från dig henrik!! :D Citera
Guest saltishenke Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Här kommer bild på din firre Jonas !!Ursäkta kvaliten då jag inte orkar allt för mycket ligger här hemma med en trvligt influensa."] Citera
Guest saltishenke Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Njae det tror jag inte men det är ju klart tanten har sett dina dorisar så det blir för mig att köpa en nu !! Citera
amatören Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 Njae det tror jag inte men det är ju klart tanten har sett dina dorisar så det blir för mig att köpa en nu !!vi kan ju se om det beror på fegheten att dom är 2....om det är så kan du ju säkert ta den ena! Citera
Syd Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Hej Jonas, är det dax för ytavrinningen och sumpen nu, du kommer inte att ångra dig.Sen blir det till att dra igång zeo för dig med.Mvh/Bosse Citera
amatören Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 Hej Jonas, är det dax för ytavrinningen och sumpen nu, du kommer inte att ångra dig.Sen blir det till att dra igång zeo för dig med.Mvh/BosseJa bosse det är dax nu......har ju en längre ledighet nu så nu har man ju tid.Zeon kommer den med....kan ju inte titta på dit kar och fortsätta blunda för zeo.Du får komma ner nån gång! Citera
Syd Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Tack för inbjuda Jonas, kommer gärna ner och hälsar på.Får jullov snart jag med och det behövs känns det som.Mvh/Bosse Citera
amatören Postat 20 december 2008 Författare Postat 20 december 2008 Nu har man jobbat ihop en sump och fixat stenen lite mer som man ville ha det...Tog större delen av veckan men men......tack till saltishenke för hjälpen. Citera
hansson_1985 Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 bra jobbat.... mycket bättre tycker ja..nu är det bara lite vatten som saknas? Citera
amatören Postat 21 december 2008 Författare Postat 21 december 2008 bra jobbat.... mycket bättre tycker ja..nu är det bara lite vatten som saknas?Tack.. tycker jag med. Var nöjd med det andra innan men hade problem att mina hepatusar var rädda och sällan visade sig, förhoppningsvis så har dom inte så många gömställen nu så dom syns mer! Gillar specielt revpelarna och "bron över"Det kommer mer vatten i dag....helt otippat tog saltet slut så jag måste köpa mer. Citera
Guest saltishenke Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 Ja det kommer att bli fint när det är klart !Är du redo att hämta sticksågen ?Jag e hemma en stund til sen åker vi !! Citera
Syd Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 Hej Jonas har du fått igång ytavrinningen nu?Du vet att det är extrapris på zeovit prylar nu under december, ifall du ska starta upp är det läge nu.Vi är några som ska norrut på tisdag.Mvh Bosse Citera
amatören Postat 21 december 2008 Författare Postat 21 december 2008 Hej Jonas har du fått igång ytavrinningen nu?Du vet att det är extrapris på zeovit prylar nu under december, ifall du ska starta upp är det läge nu.Vi är några som ska norrut på tisdag.Mvh BossePå tisdag?? det var optimistiskt.....vad säger frugan om det?? Fick slut på saltet och den lokala handlaren hade inget hemma....så får vänta med att använda ytavriningen men annars är allt klart....Jo jag vet att det är extra pris men jul oxå..... Citera
Syd Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 Ni är ju många på den kanten, är det inte någon som kan låna ut lite salt till dig.Det har blivit en vana att åka en sväng dagen före jul tror det är femte året på rad nu, så kan man ta det lugnt sedan.Mvh Bosse Citera
amatören Postat 21 december 2008 Författare Postat 21 december 2008 Ni är ju många på den kanten, är det inte någon som kan låna ut lite salt till dig.Det har blivit en vana att åka en sväng dagen före jul tror det är femte året på rad nu, så kan man ta det lugnt sedan.Mvh BosseJo är det säkert.....men det kan vänta ett par dagar så köper jag saltet när jag kör förbi lomma hem från danmarkLåter som en skoj tradition......jag kommer ha en träff i början av januari om du är sugen på att komma.....kanske ta med ett par kompisar från ljungby. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.