Gå till innehåll

Mitt första sva....800 L


amatören

Rekommenderade inlägg

Försök att mata imperatorn mer. Det är en snabbväxande fisk.

Pröva Angel formula ett frysfoder som bland annat innehåller svampdjur. Det är en stor del av imperatorns naturliga diet.

tack stigigemla:D ska testa det... nu vet vi det jonas:D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 714
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

när kommer en bild på imperatorn då jonas?? vill se hur stor den är... köpte formula ett fodret idag.. köpte även en speciell mat för kirurger och ett stort ark vanlig artemia.. så nu ska vi se om man kan göra en god mix för alla...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

just nu blir det ingen resa till kristianstad. julen kostar alldeklse för mycket, sen var där en cyklist jävel som cykla in i bilen förra veckan.. gissa vem som får stå för självriksen fast det var cyklistens fel... slutet på mars har jag nog pengar så jag kan komma :D hehe självklart plingar jag dig björk...:D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

just nu blir det ingen resa till kristianstad. julen kostar alldeklse för mycket, sen var där en cyklist jävel som cykla in i bilen förra veckan.. gissa vem som får stå för självriksen fast det var cyklistens fel... slutet på mars har jag nog pengar så jag kan komma :D hehe självklart plingar jag dig björk...:D

Tråkigt att höra malm....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Jonas, är det dax för ytavrinningen och sumpen nu, du kommer inte att ångra dig.

Sen blir det till att dra igång zeo för dig med.

Mvh/Bosse

Ja bosse det är dax nu......har ju en längre ledighet nu så nu har man ju tid.

Zeon kommer den med....kan ju inte titta på dit kar och fortsätta blunda för zeo.

Du får komma ner nån gång!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bra jobbat.... mycket bättre tycker ja..

nu är det bara lite vatten som saknas?

Tack.. tycker jag med. Var nöjd med det andra innan men hade problem att mina hepatusar var rädda och sällan visade sig, förhoppningsvis så har dom inte så många gömställen nu så dom syns mer! Gillar specielt revpelarna och "bron över"

Det kommer mer vatten i dag....helt otippat tog saltet slut så jag måste köpa mer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Jonas har du fått igång ytavrinningen nu?

Du vet att det är extrapris på zeovit prylar nu under december, ifall du ska starta upp är det läge nu.

Vi är några som ska norrut på tisdag.

Mvh Bosse

På tisdag?? det var optimistiskt.....vad säger frugan om det?? Fick slut på saltet och den lokala handlaren hade inget hemma....så får vänta med att använda ytavriningen men annars är allt klart....

Jo jag vet att det är extra pris men jul oxå.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är ju många på den kanten, är det inte någon som kan låna ut lite salt till dig.

Det har blivit en vana att åka en sväng dagen före jul tror det är femte året på rad nu, så kan man ta det lugnt sedan.

Mvh Bosse

Jo är det säkert.....men det kan vänta ett par dagar så köper jag saltet när jag kör förbi lomma hem från danmark

Låter som en skoj tradition......

jag kommer ha en träff i början av januari om du är sugen på att komma.....kanske ta med ett par kompisar från ljungby.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...