jens karlskrona Postat 10 maj 2009 Postat 10 maj 2009 Vad händer Kenta?Tagit några nya bilder?Film gillar vi alla här på guiden Citera
saltbjörkan Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 har vartit på kenta i dag att han ska ta bilder.. får se i fall han får tummarna loss. Citera
saltbjörkan Postat 31 maj 2009 Postat 31 maj 2009 Japp eftersom Kenta aldrig tog bilder så har jag varit hemma hos han i dag och fottat lite.fy fan vilket kar alltså det är det vackraste jag sett.svårt att visa på fotto men det är så jäkla vackert så de finns inte alltså.trevlig familj verka han med ha tackar för eftermiddag/Marcus ps här har ni lite bilder: Citera
Trilobite Postat 1 juni 2009 Postat 1 juni 2009 Vilka jättekoraller på ganska kort tid - har du satt ned stora koraller från scratch? Citera
simon Postat 28 juli 2009 Postat 28 juli 2009 Mycket imponerande och smakfullt bygge såväl invändigt som utvändigt (stenen ramar in akvariet perfekt)./Simon Citera
jens karlskrona Postat 29 juli 2009 Postat 29 juli 2009 Bland det vackraste jag sett, även globalt !Kan knappt föreställa mig hur snyggt det är live.Någon med bra filmkamera, pleeeze Citera
wrang Postat 29 juli 2009 Postat 29 juli 2009 Vilka jättekoraller på ganska kort tid - har du satt ned stora koraller från scratch?Det tror jag han gjort. Citera
saltbjörkan Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 kenta är på mej att jag ska lägga upp fler bilder men jag vet inte om jag ska behålla dom för mej själv ha dom att dräggla över =) Citera
kenta Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 3x250W och ytterligare en 400W-attare. Ser att en del koraller inte lyckas hålla sina xoantheller så det är bara att öka på ljuset....Har väl även slängt in en del nya djur senaste veckorna bla nya acroporer, en C. solandris, en snigel på ca 8cm hög, ca 10 blastomussor mm Citera
saltbjörkan Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 intressant då finns där snrt en ny anledning till att komma och fotta lite till =) Citera
amatören Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 Japp....se det karet live börjar bli ett krav. Citera
mortenN Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 Veldig fint prosjekt og akvarium. Spesielt liker jeg aquascapingen med de åpne svømmeplassene og sand.Ikke ofte og se en H. polylepsis i et kar, så den setter en ekstra preg på akvariet.Bra jobbet.-Morten- Citera
kenta Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 Fixat...[ATTACH]35241[/ATTACH]fräckt gjort, men jag röker inte o dricker inte whisky !! =)Tack för bilden... Citera
kenta Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 Japp....se det karet live börjar bli ett krav.ja, det kommer en dag snart för er som vill komma o se...ska bara fixa till det lite till...är inte nöjd med allt ännu...jajaja jag klagar inte !! Citera
JFerm Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 Haha, blir man någonsin nöjd Det ser skitbra ut Citera
amatören Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 ja, det kommer en dag snart för er som vill komma o se...ska bara fixa till det lite till...är inte nöjd med allt ännu...jajaja jag klagar inte !!Haha, blir man någonsin nöjd Det ser skitbra ut nopp blir man inte.....är det inte ett större kar man vill ha så är det nån tech grej som hägrar eller nån svår fisk/korall. Citera
kenta Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 Nu börjar vi bli klara med hus och trädgård, lite el-prylar fattas, golvlistor och annat småskit är kvar och mitt akvarium börjar att se bra ut. Det är dock mycket kvar ännu, men det får ta sin tid !Lördagen den 26 september kl.15.00 öppnar vi dörrarna och för er som vill komma och titta på vårt akvarium. Vill ni även koppla av med lite öl, vin mm får gärna sova över. Det är bara att "maila" via min profil så bokar vi in er, vi har plats för ett eller två bilgäng.Ni får även gärna "maila" via min profil om ni tänker att dyka upp så vet vi på ett ungefär hur många som kommer så vi kan duka upp lite små o gott för alla.Väl fått ert intresse så skickar vi över vår adressVälkomna till Flädie ( strax utanför Lund )Kent och Karin Citera
Vargklo Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 Otroligt intressant!Jag skulle kunna tänka mig att haka på ett Stockholmsgäng som vill ned. Jag har stor bil och vi kan dela soppapengarna. Citera
adddo Postat 27 augusti 2009 Postat 27 augusti 2009 Jag skulle kunna tänka mig att haka på Calle, skulle vara skitballt o se detta live. Ska kolla kalender o grejer. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.